• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

yamaha sk-50d te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Musiquence
Ben wel benieuwd naar foto's van jouw exemplaar... (ook details van eventuele beschadigingen enzo...)

tnx...

ik heb geen digitale camera dus even paar foto's online zetten gaat niet. ik kan zeggen dat het apparaat in goede staat is. er is 1 schuifje dat los zit, het werkt wel maar het is fragiel. de rest van het apparaat is echter volledig intact. geen krassen, krakende potmeters, haperende toetsen dus.

ik zal eens kijken of ik van iemand anders een camera kan lenen.

Volgens mij horen er ook baspedalen bij. Heb je die ook? Is wel een bakbeest, hoor... *D

Origineel geplaatst door jes303
ik heb geen digitale camera dus even paar foto's online zetten gaat niet. ik kan zeggen dat het apparaat in goede staat is. er is 1 schuifje dat los zit, het werkt wel maar het is fragiel. de rest van het apparaat is echter volledig intact. geen krassen, krakende potmeters, haperende toetsen dus.

ik zal eens kijken of ik van iemand anders een camera kan lenen.

Ah, okay... mjah... en hoe groot is 'ie ongeveer??? Waar woon je? Misschien wil ik wel 's komen luisteren/kijken... if you don't mind.

Helaas heb ik het geld niet, maar misschien kunnen we wel een deal sluiten met een ruil of uitgestelde betaling. Waar een wil is, is een weg zeg ik maar altijd! :D

Origineel geplaatst door Musiquence
Ah, okay... mjah... en hoe groot is 'ie ongeveer??? Waar woon je? Misschien wil ik wel 's komen luisteren/kijken... if you don't mind.

Helaas heb ik het geld niet, maar misschien kunnen we wel een deal sluiten met een ruil of uitgestelde betaling. Waar een wil is, is een weg zeg ik maar altijd! :D

nou ik wil hem gewoon verkopen. en ik ben geen bank of "KOOP NU BETAAL IN 2004" winkel. ruilen doe ik in principe ook maar sta open dus zeg maar wat je te ruil hebt.

nou ik wil hem gewoon verkopen. en ik ben geen bank of "KOOP NU BETAAL IN 2004" winkel. ruilen doe ik in principe ook maar sta open dus zeg maar wat je te ruil hebt.

Uh... hallo, dat bedoelde ik nou ook weer niet. Meer iets van dat we afspreken dat je 'm effe vast houdt ofzo. Dat ik 'm eind van de maand of iets dergelijks zou betalen.

Maar ja, laat maar :(

ik begreep niet wat je bedoelde. maar ben je hier nu gelijk gepikeerd over? ik wil hem best vasthouden hoor.

pb me anders even als je serieus wilt dat ik hem voor je 'reserveer'.

Mjah, dat was eigenlijk wel wat ik bedoelde...

... ik stuur je zo een pb! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back