Zoals misschien een aantal van jullie ook weten is de Opteron processor van AMD laats op de markt gebracht. Deze is er o.a. op gebouwd om in Multi Processor systemen te kunnen werken + hele 32/64 bit verhaal bladiebla... maar vooral... ze zijn niet duur!! (in verhouding that is
)
Nou vraag ik mij af in hoeverre de huidige Softsynth en softsequencer-software compatible is/zal worden met multiprocessor systemen. Over het algemeen wordt alleen Server software geoptimaliseerd voor MP maar ik denk/weet wel zeker dat de markt voor softsynth/sampler megabakken groot zal zijn...
Iemand sowieso een audiocomputer op dual processor draaien? Geeft dat nog veel performance-winst?
)Nou vraag ik mij af in hoeverre de huidige Softsynth en softsequencer-software compatible is/zal worden met multiprocessor systemen. Over het algemeen wordt alleen Server software geoptimaliseerd voor MP maar ik denk/weet wel zeker dat de markt voor softsynth/sampler megabakken groot zal zijn...
Iemand sowieso een audiocomputer op dual processor draaien? Geeft dat nog veel performance-winst?
) ...maar het idee klinkt me toch niet slecht in de oren. Misschien iig maar even de eerste server/workstation testresultaten afwachten. Daarna eens kijken in hoeverre softsynths (threads) door Cubase verdeeld worden over de verschillende processors...