ikke = HanzZ

HanzZ

Stamgast
Hai.

Kan d'r nie veel van maken benk bang. Tis allemaal hobbie voor mij. Ik doe dagelijks filosofie aan de UVA. In me vrije tijd klus ik bij als samplerman in HiDDe!

Gereedschapskist:

Yamaha a4000
Yamaha huppelepup midi keyboard

Pentium II 266, 96 MB, 3 GIG
Cubase
Fruityloops
Wavelab
Cool Edit Pro
Clean!

En dan nog vanallesennogwat software.

Ik maak ook wel liedjes op de comp. maar zeker geen recht toe recht aan dens. Ik hou eigelijk meer van Tom Waits....

-- HanzZ

Re: ikke = HanzZ

Orgineel geplaatst door HanzZ
Ik hou eigelijk meer van Tom Waits....

-- HanzZ

gegroet!

Hm, Tom Waits past wel een beetje bij je keuze voor Filosofie!
;)

Ahjoh, je hoeft je niet te schamen voor je setup hoor! Er zijn er die maken fantastische herrie met alleen een software proggie (Reason?)

Arv

Hmmm... ik was me nie eens bewust ervan dat ik me zou moeten schamen voor me setup... Ik zit helemaal in de digital domain toch? Leek me prima. Aan mijn lijf geen hardware gerommel. Ik hou 't liever zo. Die sampler heb ik ook alleen maar omdat ik in een bandje speel. En een PC is zo lastig te stemmen.

Tom Waits past bij filosofie? Kijk daar zou ik nog wel eens een balletje over op kunnen gooien. Doe ik nie want muziek is bij uitstek iets wat je moet doen. Niet teveel over nadenken.

-- HanzZ

P.S.

Ik voel me welkom geheten alsof ik in een warm bad zak met een ventilator boven me en een goed boek in de open haard.

Small world part II

Small world part II

Hee man,

Ik zit met Hidde, de toetsenist van HiDDe! (oningewijden zie www.hiddehidde.com) in Eenpuntnul. Ik heb jullie nog 'n keer zien spelen in de AMP. Had jij niet 'n stuk of twee van die Zoom-samplertjes? Ik zei al tegen Hidde dat je dan beter één 'grote' sampler kon kopen. Dat heb je dus al gedaan.

...Lachen.

Ik bedoel niet dat je je zou moeten schamen hoor, maar je zegt zelf "meer kan ik er niet van maken", dus ik dacht...

warm bad.. hmmmm.... Ontdekking van de hemel in de openhaard.. Brand lekker lang.. :)

Arv

Aan lo-fi,

Heee een echte fan. Hoe is't mogelijk! Ja tis me gelukt een hele sampler aan te schaffen i.p.v. twee halve. :)

HanzZ

Back