SirSickSik
zwaar behaard lid
Hallo mensen, ik ben op zoek naar analoge effecten voor over mijn Mbase01 en Airbase van Jomox (ringmods, verschillende distortions en andere 'trek m naar de gedver'-effecten).
Is er hier iemand die nog DIY effecten heeft staan die hij wel zou willen verkopen? Zoja, stuur me ff een PBtje..
Heb een aantal keren een projectje geprobeerd te bouwen maar het is duidelijk geworden dat dit toch niet bepaald mijn gebied is.. XD
Sik
Is er hier iemand die nog DIY effecten heeft staan die hij wel zou willen verkopen? Zoja, stuur me ff een PBtje..
Heb een aantal keren een projectje geprobeerd te bouwen maar het is duidelijk geworden dat dit toch niet bepaald mijn gebied is.. XD
Sik
Er zijn vast genoeg mensen die het net als mij heel erg leuk vinden om synths en dergelijke te maken (al is het bij mij software en heb ik geen materiaal kosten) maar zelf een bepaald effect niet gebruiken of het leuk vinden iets (tegen betaling) voor een ander in elkaar te zetten.. Effecten met modulatie mogelijkheden als LFO of midi-note/velocity zijn ERG gewenst