Gezocht: DIY effecten

SirSickSik

zwaar behaard lid
Hallo mensen, ik ben op zoek naar analoge effecten voor over mijn Mbase01 en Airbase van Jomox (ringmods, verschillende distortions en andere 'trek m naar de gedver'-effecten).
Is er hier iemand die nog DIY effecten heeft staan die hij wel zou willen verkopen? Zoja, stuur me ff een PBtje..
Heb een aantal keren een projectje geprobeerd te bouwen maar het is duidelijk geworden dat dit toch niet bepaald mijn gebied is.. XD
Sik

Zo moeilijk is het nu ook weer niet... Al eens een kitje geprobeerd?

Geen tijd.. Maar iemand up voor een experimentele distortion?

Geen tijd.. Maar iemand up voor een experimentele distortion?

Ik ben naast mijn werk ook al bezig met mijn studie, muziek maken en vst plugins in elkaar te zetten en ik houd het liever daarbij... Dat betekent echter niet meteen dat ik geen DIY apparaatjes in me bezit zou willen hebben..
Ik heb voorheen (2a4 jaar geleden) wel eens in threads gelezen dat mensen DIY projecten van anderen hadden gekocht en ik dacht altijd maar, ik ga dat zelf doen.. Maar ik ben nu al zoveel tijd kwijt aan andere zaken dat ik daar echt geen tijd meer voor heb. Daarom zie ik het nu vooral als een tip :D Er zijn vast genoeg mensen die het net als mij heel erg leuk vinden om synths en dergelijke te maken (al is het bij mij software en heb ik geen materiaal kosten) maar zelf een bepaald effect niet gebruiken of het leuk vinden iets (tegen betaling) voor een ander in elkaar te zetten.. Effecten met modulatie mogelijkheden als LFO of midi-note/velocity zijn ERG gewenst :P

Ik heb trouwens zelf op software basis een heel erg krijsende distortion op basis van filters gemaakt die naar mijn smaak erg vet klinkt. Naar hoe die is gemaakt zou die ook analoog nagebouwd kunnen worden.. Alhoewel ik niet weet of dat helemaal goed zal gaan.. :dubbel:
Mocht iemand interesse hebben, dan kan ik wel een soortemet van schema uittekenen..

Sik

Back