• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tb303+tr909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mario

Naar de knoppen...
Hallo freaks,

Na lang nadenken heb ik toch besloten mijn TR909 en TB303 weg te doen. Beide zijn in zeer goede staat met handleidingen en draagtas voor 'tb'. Geen deukjes, krasjes, gaatjes, krakende potmetertjes of hangende knopjes kortom zien is kopen.

Geef een heeel goed bod OF eventueeeel te ruil voor andere gear! Geen troep aub :D

gr. Mario

Hmm tja ik wil die TR909 wel ruilen met mn Emu Procussion...;) ;)

Aantal weken geleden zocht je een een tb en tr 909 :confused:

Origineel geplaatst door mindtwist
Accepteer je ook organen om te ruilen ?
zoja, welke bloedgroep heb je...

whahahhaahah

maarehm, Mario, doe je ze nu alweer weg?

Nou een goed hart doet wel 15k op de markt hoor.

Oops! :D

Wat dat betreft is de overeenkomst wel treffend als het om roken gaat. Beide gaan veel langer mee als er niet gerookt wordt in de buurt. En moeten regelmatig wat doen om hem goed in conditie te houden. :)

Aantal weken geleden zocht je een een tb en tr 909

Klopt en heb ze al weer een tijdje maar wil toch weer wat anders... ben nu éénmaal snel met dit soort dingen!

Zal de geintesseerde een pbtje geven.

gr. Mario

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back