pitchbender voor roland sh-101

Status
Please reply by conversation.

elektrovolt

compuphonic
ik ben op zoek naar een complete pitchbender van een roland sh-101, de mijne is kapot, de potmeter is kapot en de knop doet ook niet veel meer... ik bedoel dus niet de modulatie grip, maar echt een complete bender voor inbouw.

als iemand mij hieraan kan helpen, stuur mij dan een PB of email! :)

Heb je een goede foto van een uitgebouwd exemplaar? Ik heb hier nog een vergelijkbare Roland bender liggen maar geen idee of hij 100% hetzelfde is (en ook geen idee meer waar hij uit gekomen is...)

Zal morgen wel even een plaatje schieten van deze.

volgens mij zou een 106 bender ook passen, ook is de vraag wat is er stuk van jou bender want de bender kan je helemaal demonteren en alleen een aangepast onderdeeltje vervangen.

plaatjes van de bender die hier ligt:

Attachments

• rolandbender1.jpg
    rolandbender1.jpg
    34,2 KB · Bekeken: 64
  • rolandbender2.jpg
    rolandbender2.jpg
    35,1 KB · Bekeken: 67
De juno en sh hebben een ronde afwerken boven op de bender, De D en juno1/2 serie heeft de een vierkante afwerking en deze komt van een JX volgens mij???

Kijk eens aan de bender zelf is goed alleen de potmeter moet vervangen worden, je kan de bender uit elkaar schroeven met een inbus sleuteltje ergens aan de onderkant. let wel op hoe je hem uit en in elkaar zet want je moet wel je midden positie bepalen. Ik weet zeker dat iemand wel een potmetertje heb liggen van een sloper want die potmeters komen over het algemeen wel met elkaar overeen. Anders kan je misschien wel bij Roland zelf terecht voor een potmetertje.\

deze bender zitten ook in de Juno106

Die bender moet je uit elkaar kunnen halen. eerst de inbus schroef er uit en dan kan je de bender met een beetje kracht van de as af trekken. gaat niet makkelijk dat geef ik toe

Deze prijzen gaan nergens over. Ik heb dit jaar 2 Juno106 synths gekocht voor niet meer dan 150 euro.

Ja de prijzen zijn fijn idd. Ook erg tof dat ie de toetsen per stuk verkoopt, op die manier is het klavier alleen al 300 euro waard :D:stupid

Ja de prijzen zijn fijn idd. Ook erg tof dat ie de toetsen per stuk verkoopt, op die manier is het klavier alleen al 300 euro waard :D:stupid

Maak je niet druk amateur onderdelen verkopers komen snel terug van hun illusies..Ooit die aflevering van Fifth gear gezien?? Een presentator probeerde een BMW in stukken te verkopen...werd een flop..

Status
Please reply by conversation.
Back