Myura
Stamgast
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een Novation Peak, compleet in zeer nette staat en uit een rookvrije omgeving. Ik bied hiervoor een ASM Hydrasynth Keyboard te ruil aan.
De Hydrasynth verkeert in nieuwstaat en is door mij en de eerste eigenaar waar ik ‘m begin dit jaar van heb overgenomen weinig gebruikt. Ik vind het een fantastische synthesizer, alleen sla ik ‘m vaak over in mijn hardware jams omdat het eigenlijk net buiten bereik staat. Daarnaast wil ik de Peak ook (weer) eens proberen.
De Hydrasynth Keyboard komt compleet met originele verpakking, accessoires, commerciële soundsets en garantie tot 30 november 2025.
Heb jij een complete Peak in zeer nette staat staan waar je wat minder mee doet? Stuur me gerust een bericht.
Ophalen of verzenden in overleg.
Foto’s zie hier:
www.synthforum.nl
De Hydrasynth verkeert in nieuwstaat en is door mij en de eerste eigenaar waar ik ‘m begin dit jaar van heb overgenomen weinig gebruikt. Ik vind het een fantastische synthesizer, alleen sla ik ‘m vaak over in mijn hardware jams omdat het eigenlijk net buiten bereik staat. Daarnaast wil ik de Peak ook (weer) eens proberen.
De Hydrasynth Keyboard komt compleet met originele verpakking, accessoires, commerciële soundsets en garantie tot 30 november 2025.
Heb jij een complete Peak in zeer nette staat staan waar je wat minder mee doet? Stuur me gerust een bericht.
Ophalen of verzenden in overleg.
Foto’s zie hier:
verkocht - Te ruil: ASM Hydrasynth Keyboard voor een Novation Peak (nieuwstaat)
De Hydrasynth (Keyboard) heb ik begin dit jaar overgenomen van de eerste eigenaar. In absolute nieuwstaat, compleet met originele verpakking, accessoires, commerciële soundsets en garantie tot 30 november 2025. Weinig gebruikt, maar wel prachtige, warme en evoluerende pads en langzaam...
Laatst gewijzigd: