Allen & Heath GS3 of Soundtracs Topaz 24 kanaals

Status
Please reply by conversation.

154

Lid van de week
Gezocht dus, A&H GS3, 24-kanaals(evt 16). Liefst regio A'dam of inc transport of zoiets(tegen vergoeding uiteraard), en uiteraard enkel wanneer 100% in orde.

Ik bedoel dus vooral dat transport enige creativiteit gaat vragen, maar waar een wil is is vast wel weer een weg ofzo :)

Prijzig ook, overigens. laatste 24kanaals ging hier voor 300. Maar goed, ik neem aan dat deze dan ook volledig geserviced is door Maarten.

Maximale breedte is 1.12, volgens mij is de 24kanaals 1.05. Andere 24-kanaals 8-bus mixer wil ik best overwegen overigens. Maar minimaal 8-bus dus, en degelijk. En dus maximaal 1.12 breed :)

Maximale breedte is 1.12, volgens mij is de 24kanaals 1.05. Andere 24-kanaals 8-bus mixer wil ik best overwegen overigens. Maar minimaal 8-bus dus, en degelijk. En dus maximaal 1.12 breed :)

8 bus , vandaar de GS en niet de GL :)

Pff, de nis is precies 1.13... :(

Ik zal nog even rondmeten, maar ik vrees het ergste. Mooie mixer verder, precies wat ik zoek qua specs en geluid...

Soundcraft Ghost 24 is evt ook een optie, maar wel redelijk geprijst :)

Als inruil heb ik evt mn TL Audio Fattrack, zgan. Jij itb, ik er weer uit...

Pff, nog steeds maar op zoek na wat twijfels. 24-8 of 24-4 met aparte dedicated mixbus, soundtracs Topaz, soundcraft 200b 24 kanaals? GS3? Dayner? Max breedte is iig 1.12 en geen centimeter meer vrees ik :(

Belangrijk blijft dat ik geen per direct onderhoudsvragende tafel zoek. En de Fattrack blijft :)

Ik heb een Tascam m3500 die mij in de weg staat....heb net ff gemeten....exakt 1.12 is ie breed....leuk om te weten is dat de houten panelen er zo af geschroefd kunnen worden...dat scheelt 5 cm bij elkaar....intressant? het is een 24/24/8/2 met meterbrugje....machientje mag weg voor 500 euri's (vaste prijs...maar da's een koopje toch?)

Ik heb een Tascam m3500 die mij in de weg staat....heb net ff gemeten....exakt 1.12 is ie breed....leuk om te weten is dat de houten panelen er zo af geschroefd kunnen worden...dat scheelt 5 cm bij elkaar....intressant? het is een 24/24/8/2 met meterbrugje....machientje mag weg voor 500 euri's (vaste prijs...maar da's een koopje toch?)

mooi ding tascam
soundtracs topaz al gauw 600+hoor

600+ is overdreven, voor een 32-8 misschien. Volgens mij zit het allemaal redelijk rond de 500 behalve de Dayners(ver daar onder) of gek genoeg de Mackies die toch weer duurder blijven. Wat men kent...

Ik zou die Tascam nemen als ik jou was. Mooie tafel, mooie prijs.

Of, doorsparen voor de Allen & Heath GSR-24(M); is 112,5cm breed. Kost wel >€5k. ;)
Maar is ook aardig future-proof, mocht je ineens alles ITB willen gaan doen en toch een dikke controller hebben.

Tascam is al weg, en ook wat noisy.... Soundtracs heeft ook fijnere eqs...

Niemand een Topaz in den aanbieding?

Status
Please reply by conversation.
Back