Gitarist & Drummer gezocht

Analogman

Gedeactiveerd account
Ik weet niet of het hier thuis hoort , maar ik dacht ik probeer het toch maar even.
wij zoeken een drummer en gitarist voor onze "retro" band.
We gaan o.a nummers spelen van: Level 42, Michael Jackson, Mezzoforte, Yellow jackets enzovoort.
We oefenen in Drenthe. Leeftijd: Liefst +- 16 tot 25 jaar.

Laatst gewijzigd:
Misschien kun je beter een advertentie op tonika.nl plaatsen, is gratis en je zou daar meer reacties kunnen krijgen...

Ik was drummer, heb geen auto dus ben ik toetsen gaan spelen. Trouwens ik speel alleen nog maar met elektronica. Ik heb niks meer met akoustisch drums.

Ik zoek over een tijdje ook nog een of twee toetsenisten (synth) hierin de buurt voor zulk soort dingen (depeche mode) te coveren (dus niet met de level 42 retro coverband, maar wil hiervoor een compleet nieuwe 'band' starten met de drums op tape recorder, zoals DM ook deden) :

Laatst gewijzigd:
Ik bied me als zanger aan, mag dat? (Voor de DM covers bedoel ik)...

Alleen val ik buiten de leeftijd. Dus...

Kijk op: Level 42 coveren is totaal anders dan DM coveren!!!! DM werken veel met bijzondere samples en effecten, nou, ik zou zeggen... Probeer maar!

Ik bied me als zanger aan, mag dat? (Voor de DM covers bedoel ik)...

Alleen val ik buiten de leeftijd. Dus...

Kijk op: Level 42 coveren is totaal anders dan DM coveren!!!! DM werken veel met bijzondere samples en effecten, nou, ik zou zeggen... Probeer maar!

Ik PM je wel even.

gitarist en drummer

gitarist en drummer

Ze zeggen 42 maar daar vind je niks van terug.:D
Vraag maar Pablo.
En mijn huis woont in Utrecht.

Waar woon je? En hou oud ben je?

ik woon in utreg.:D

Maar stuk voor stuk goeie bands!!!

2 toetsenisten, een gitarist, een zanger, en een drummer gezocht :D

Back