Namm 2011 M-Audio Venom specificaties
http://www.airusersblog.com/home-pa...-synth-review-coming-soon-details-so-far.html
http://www.airusersblog.com/home-pa...-synth-review-coming-soon-details-so-far.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
uiteraard... die techniek is straks aanzielijk goedkoper dan een array aan druk/draai/schuif knoppen...'t Wordt straks allemaal touchscreen...![]()
BTW: Wat doet dit topic in het forum "Interessante gear gevonden"?
Ik haat dit soort dingen die ervoor zorgen wat ik binnenkort weer op de werkradio zal moeten horen. Voorgekauwde bullshit bespeeld door mensen die geen sikkepit van muziek kennen. Op een paar knopjes duwen, een toets of drie induwen, vasthouden, en klaar is kees. Oh ja, eventjes het modwheel besturen om het "filtereffect" te krijgen. De dansvloer is er gek op. Oh wat ben ik goed.

Ik haat dit soort dingen die ervoor zorgen wat ik binnenkort weer op de werkradio zal moeten horen. Voorgekauwde bullshit bespeeld door mensen die geen sikkepit van muziek kennen. Op een paar knopjes duwen, een toets of drie induwen, vasthouden, en klaar is kees. Oh ja, eventjes het modwheel besturen om het "filtereffect" te krijgen. De dansvloer is er gek op. Oh wat ben ik goed.

Omdat voorpagina nieuws tegenwoordig gemodereerd moet worden, duurt het zo lang voordat het eindelijk eens op de voorpagina komt.
Zie jij inmiddels de Venom, Kronos, Cubase 6, Tempest ... op de voorpagina staan. Dat is inmiddels toch al een paar dagen nieuws.
Je moet het dan toch ergens plaatsen, wil je je mede forumleden snel attent maken op iets "hots".

+1,Ik haat dit soort dingen die ervoor zorgen wat ik binnenkort weer op de werkradio zal moeten horen. Voorgekauwde bullshit bespeeld door mensen die geen sikkepit van muziek kennen. Op een paar knopjes duwen, een toets of drie induwen, vasthouden, en klaar is kees. Oh ja, eventjes het modwheel besturen om het "filtereffect" te krijgen. De dansvloer is er gek op. Oh wat ben ik goed.