• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop Boss dr-202 dr.groove

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

maurice

daddy-cated
kleine groovebox van Boss
3 sporen sequencer, 2intern (drums + bass) 1 extern spoor voor eventueel sampler
255 drumgeluiden, 49 bassen veel hiphop en dum&bass gericht ook wel techno...
en latin.
mag weg voor 200 euro (met ned. handleding)

uitproberen en ophalen in Leunen (Venray)

Niet om te zeiken, maar een goede vriend heeft hem deze week voor 50 euro gekocht.

Dan heeft ie mazzel gehad. Dit is een gemiddelde prijs. Ze gaan namelijk tussen de 175 en 225 euro.

Weer niet om te zeiken hoor...maar op marktplaats.nl kan ik er al 3 kopen voor onder de 150 euro. Maar ik wilde mensen er gewoon even op wijzen. Veel succes met het verkopen.

Origineel geplaatst door Emmie
Weer niet om te zeiken hoor...maar op marktplaats.nl kan ik er al 3 kopen voor onder de 150 euro. Maar ik wilde mensen er gewoon even op wijzen. Veel succes met het verkopen.

Niet om te zeiken hoor, maar als je toch wilt zeiken, geef dan de gemiddelde prijs waarvoor je hem ziet en niet de 50 euro... Als mensen het te duur vinden zullen ze vanzelf een tegenbod uitbrengen waarna de persoon in kwestie wel zal reageren.

Tuurlijk! Maar ik wilde gewoon even erop wijzen dat ze voor minder worden verkocht en soms voor veel minder. Ik was namelijk een tijdje opzoek naar een portable drum computer. Uiteindelijk een TR505 gekocht voor 50 euro. Dat is een leuk koopje, maar op marktplaats e.d. stonden er een week later een aantal DR202's. Éen voor 50 en nog twee voor onder de 100 !! (tis dat ik net de TR had gekocht anders was die DR voor mij). De ' standaard' prijs ligt dus naar mijn inziens niet rond de 200 euro! Meer rond de 125 (met degene die nu ook op marktplaats e.d. staan.)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back