voorlopige stemming contest? ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik heb ook track 2 beluisterd, [alleen dus track 2].
Ik vind deze heel goed. ! Het is wel vooral gebaseeerd op ritme, maar jezus dat ritme mag er zijn.
Nu krijg ik spijt dat ik niet mee heb gedaan..

Ik ga nu snel de anderen beluisteren.
Edit: 't valt me wel op dat de tracks zwaar op ritme leunen, en harmonie nogal verwaarloosd wordt. Met de samples kon je toch ook goede harmonieen halen..

Jah, dat had ik ook graag gedaan, maar ik was niet in staat. Had alleen Reason tot me beschikking zonder midikeyboard. Maar, je hebt zeker gelijk.

Ik vind dat er een paar steengoeie tracks tussenzitten hoor...

Spijtig dat ik mijn track niet heb afgemaakt, ik ben niet verder geraakt dan een loopje...

Ach ja volgende keer beter

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
AOR heb jij dus track 2 gemaakt? knap hoor, pakkend ritme. :halleluja gefeli.

hahahah, helaas helaas.. ik vind hem ook erg mooi, maar hij is echt niet van mij. Ik kan zulke beats niet maken.

Origineel geplaatst door Sycorax
Ik vind dat er een paar steengoeie tracks tussenzitten hoor...

Spijtig dat ik mijn track niet heb afgemaakt, ik ben niet verder geraakt dan een loopje...

Ach ja volgende keer beter

Snel inzenden !

Nou valt niet mee

Nou valt niet mee

Leuk man om te horen hoe verschillend ieder dit toch aanpakt !!:kroon:
Zelf heb ik niet mee kunnen doen i.v.m eindopdracht school. Het leuke was dat dit ongeveer op een soort gelijke wijze ging : geen samples maar een stukje melodie (noten dus). Ook hier ieder zijn eigen stijltje! Verders de nummers Euh zitten een hoop goede tussen mijn faforiet Nummer 10 Dan nummer 2 (goed bezig AOR! zie ik je aanstaand schooljaar?)En als derde track 7 . de keuze viel niet mee zitten echt prima tracks tussen !!! Respect groeten LecZ

Volgens mij gaat er hier nog wel wat meningen afwijken. Maar dat was bij de vorige contest ook zo.
Die eenheidsworst is volgens mij helemaal niet zo. Er is zowieso wel redelijk verschil in kwaliteit van het materiaal en dat is voor mij ook een puntje om mee te nemen.

En er komen nog wat nummers extra bij, dus zal het nog moeilijker beslissen worden waar de stemmen naartoe gaan. :)

UH, track 2 is zekers niet van mij. Die is super goed en ... =(

Dat dat even duidelijk moge zijn. :engel:

track 5 heeft wel een lekkere oldschool vibe erin zitten, maar de beats lopen wel erg a-sync

de kwaliteit en creatifiteit van track 2 is goed, maar spreekt mij niet zo aan eigenlijk .

trouwens weinig mensen besteden aandacht aan het afbouwen aan het einde valt me op....bijna alle tracks houden abrupt op :confused: vind ik wel minder eigenlijk, als je wel aandacht geeft aan een goede begin dan moet je ook het einde goed verzorgen

Ik heb mijn punten inmiddels naar Roonan gemaild.....

De laatst bijgekomen tracks maakten de keuze er niet zeker makkelijker op, maar ik ben eerlijk te werk gegaan. Ik heb beoordeeld op creativiteit, originaliteit en actie! (wil ik het nummer nog een keer horen als ie afgelopen is?? dan is 'ie goed!!)

Ik ben ook flink aan het raden wie welke track gemaakt zou hebben.... "nr XX is volgens mij van Mister DSF 2002 (fuse)" en "nr XX is volgens mij van Matt Seccond" (voor zover ik de producties/style van de forumleden een beetje ken)

BTW ik herkende mijn eigen stijl van produceren ook.......:kont:

Nou ja, mijn mening is dat het eerlijker is dat de beste stuurlui eens niet aan wal staan. Had je maar mee moeten doen. :)

Er is trouwens ook 1 nummer langer dan 6:00 maar daar moet je niet moeilijk over doen vinnik.

Moeilijk, moeilijk.

Kun je anders niet de boel scheiden.

Stemmen voor de deelnemers en voor de leden afzonderlijk?

track 11

Goeie melodie en ritmisch ook zwaar OK. Keigoe ;)

Het viel me ook op dat veel mensen enkel aan het ritmische aspect van een nummer gedacht hebben, er zijn weinig echt goeie melodietjes te vinden en een nummer staat of valt bij mij nog altijd met de melodie.

Origineel geplaatst door fuse
Kun je anders niet de boel scheiden.

Stemmen voor de deelnemers en voor de leden afzonderlijk?

waarom zou je dat willen doen?
Alsof diegene die niet mee hebben gedaan geen verstand hebben van muziek?
Ik vind persoonlijk dat hier een TE groot verschil wordt gemaakt tussen de LEDEN die iets ingestuurd hebben en de LEDEN die niets ingestuurd hebben.

Als of de laaste groep niet meetelt op een forum.
En het is dfat ik het niet eerder gezien had, dat van het stammen, anders had ik er zeker al eerder een opmerking over gemaakr.

Misschien van Ronald wat uitleg kan geven ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back