Elka Synthex

die is wel wat meer waard als € 1.950,00

Hopelijk weet de eigenaar dat ook......

Zijn ze gek geworden bij Studio De Dijk?
Synthex voor 1250 euro. Er is iemand heel gelukkig in Synthforumland

Attachments

• synthex.jpg
    synthex.jpg
    55,8 KB · Bekeken: 81
Ik zag hem toen de teller op 55 stond (voor 1250). Toen de teller op 68 stond werd hij weggehaald. Iemand hem gekocht, of wordt de prijs bijgesteld?

Volgens meneer Dijkman was ie verkocht, had hem aan de lijn. Op de foto lijkt wel alsof er wat schuifjes links ontbreken. Wat ik me afvraag, mag een winkel als Dijkman niet meegaan in handelsprijzen? Was die defect, of wisten ze echt niet wat ze in huis hadden? Dat laatste lijkt me sterk, want een winkel googled toch ook?

Wat ik me afvraag, mag een winkel als Dijkman niet meegaan in handelsprijzen? Was die defect, of wisten ze echt niet wat ze in huis hadden? Dat laatste lijkt me sterk, want een winkel googled toch ook?

Bij Dijkman??? Heb in het verleden redelijk vaak gekocht daar.. die jongens weten echt wel wat ze in huis hebben en welke prijs daarbij hoort.

Verbaasd me dat ie echt door hun te koop is gezet.

Dit is toch niet Dijkman maar Studio De Dijk? Is wel een subtiel verschil...en Peter van Studio De Dijk weet denk ik gerust wel wat hij te koop heeft staan :)

welnee, ik denk dat dit gewoon niet tot de core business van Studio de Dijk behoort.

weg = weg.

Op de foto lijkt wel alsof er wat schuifjes links ontbreken
Er ontbreekt wel meer, missende potcaps en huls op de bender.
Het is zeker geen mooie Synthex, en of hij 100% werkte is ook nog maar de vraag.
De meeste winkels geven ook geen enkele garantie op zulk oud spul.
Maar het blijft wel een fantastische synth, spijt dat ik mijne ooit weggedaan heb =(

Studio de Dijk in Alkmaar heeft wel vaker aantrekkelijke occasions staan. Al is in het verleden wel eens gebleken dat zij foto's van occasions op hun site plaatsten die van internet afkomstig waren. Gemak dient de mens waarschijnlijk.

Overigens heb ik er een paar jaar geleden een Waldorf Micro Q Keys Omega vandaan gehaald. Werd gratis en voor niets thuis bezorgd ook nog eens. En dat voor €300,-

En dan dagen ze je ook nog eens uit te gaan onderhandelen over de prijzen van de spullen die zij aan de man proberen te brengen. :)

Om van die Emu 0404 af te komen? Beetje overdreven.

Die EMU 1616m tussen die andere occasions was dan wel weer aantrekkelijk geprijsd voor 125 euro. Ik bellen...
was ie vorige week al :verkoght: Het was er helaas nog niet van gekomen die van de site te halen :frons:

Maar wel een goeie methode trouwens.. met interessante deals de aandacht trekken... het aantal page views schiet ook lekker omhoog door de discussie hier :P

Ik heb er eens een Wavestation A/D gekocht via de site. Backlight bleek vrijwel op, hadden ze wel mogen zeggen. Maar goed, hij was ook niet heel duur.

Back