de schone 909 blind test

laatste serienummer, puntgave staat, + doos + piepschuim en plastic.
deze ramt gewoon lekker en dat laag is gewoon oempf. het zit ergens tussen een snok en een oempf in.
de filter van de snare + clap, de sequencer.. heerlijk

Dat klinkt tenminste als een 909. Ik geloof nog steeds niet dat die voorbeelden uit die andere draad direct uit een 909 zijn opgenomen.

Deze klinkt lekker Devon :okdan:

zijn allebei samples, vst of xbase, ik hoor alleen maar omlaag gepitchte toestanden

Om uur of 7 weggegaan om een ergens een synthje op te halen en heel wat gemist zie ik... maar denk dat deze discussie nog wel ff gaat duren..

Om uur of 7 weggegaan om een ergens een synthje op te halen en heel wat gemist zie ik... maar denk dat deze discussie nog wel ff gaat duren..

ja mooi man zo aan het begin van een vers jaar, leven in de brouwerij :D
wat voor synthje is het geworden?

ja mooi man zo aan het begin van een vers jaar, leven in de brouwerij :D
wat voor synthje is het geworden?

Zekers... 't geld moet rollen niet waar??? Wilde de Ion altijd nog es proberen... heb er ook al 2 uur mee gesleuteld daar, aardige gast, hier van het forum gekocht. Ben vannacht ook nog wel ff zoet zeg maar....

Zekers... 't geld moet rollen niet waar??? Wilde de Ion altijd nog es proberen... heb er ook al 2 uur mee gesleuteld daar, aardige gast, hier van het forum gekocht. Ben vannacht ook nog wel ff zoet zeg maar....

:) tof!
veel plezier met je nieuwe aankoop! altijd leuk op avontuur met een nieuwe synth

Mooi bij-effect lijkt de rehabilitatie van de 909, het was wel erg hip om vooral de 808 leuk te vinden en de 909 af te zeiken.

Stiekem is de 909 wel de meer volwassen drumbak van de twee imho. Niets mis met jeugdige onstuimigheid, maar de 909 heeft uiteindelijk wel meer "the force" onder de knie of zoiets...

ik moet wel zeggen dat Whodini - I'm a ho echt een achterlijk harde 808 beat is.
maar laten we die lekker bewaren voor een 808 topic.
ik koop dit jaar een 808 erbij.

schooly-d is inderdaad zeer vet! dikke oldskool hardcore rap.
gewoon een tr 909, beat maken en rappen met die handel

de mijne klinkt wel erg verrot tot die van jouw A. mijn klinkt zo, mijn lijkt een beetje op die van children robert miles de sound.

Laatst gewijzigd:
Back