zang erbij of geen zang erbij ??!?!

happy elf

Stamgast
hoi,

net een lekker disco achtig nummer gemaakt, featuring de solina stringensemble en CS 10 ( bas). Ik vind het nummer nu al erg leuk maar twijfel of er nog zang bij moet. Ik hou zelf van intsrumentale muziek, maar met zang wordt het wellicht eerder op de radio gedraaid. Ik dach aan een soort Barry White zwoele stem, maar ja die heb ik als blank mannetje zelf natuurlijk niet.
Misschien hebben jullie nog tips over eventuele vocalen.

alvast bedankt voor het beluisteren,
Jeroen

Attachments

• 01 Nummer 1.mp3
    4 MB · Bekeken: 135
Met zang zou t wat mij betreft zo op de radio gedraaid kunnen worden.. Maar moet idd wel een passende zwoele stem zijn...

Lekkere track!

Ik vind hem zo wel mooi, track is al "te instrumentaal" om nog eens zang overheen te schrijven

lekkere track, goede mood! :okdan:

Klinkt goed. Deze track roept inderdaad om Barry White vocals, maar ik denk persoonlijk dat een goede hogere vrouwenstem beter zou zijn.

Track leent zich bij uitstek voor een zangpartij. Ik denk eerder aan een vrouwenstem dan een mannenstem. Geen Barry White-zowele stem, daar is de track iets te 'springerig' voor.
Tof gedaan!

Track leent zich bij uitstek voor een zangpartij. Ik denk eerder aan een vrouwenstem dan een mannenstem. Geen Barry White-zowele stem, daar is de track iets te 'springerig' voor.
Tof gedaan!
+ 1

Een obscure sexy mannelijke stem past hierbij best goed, meningen hierboven zijn vrij verschillend en het nummer is zowel geschikt voor man en-of vrouw. Verder is een heel leuk nummer, lekker swingend!

die hat op de halven is wel beheurlijk hard vind ik
waardoor t zo ontnuchterend stuitert

bedankt voor jullie meningen! Kom er nog niet uit. Een vrouwenstem is misschien commercieler, maar stylistisch gezien zou ik graag een mannenstem willen uitproberen. Ik vind jengelende vrouwenstemmen vaak ook erg irritant en een iets te makkelijke manier om een track sexier te maken. Afijn, het wordt een leuk project zo.
Eerst maar een male vocal uitproberen...

Lekkere subbass trouwens ;)

Zang zou ik persoonlijk in een gedeelte van de track er in stoppen, om het een beetje een gevoel van meer 'variatie' te geven..

Lekkere subbass trouwens ;)

Zang zou ik persoonlijk in een gedeelte van de track er in stoppen, om het een beetje een gevoel van meer 'variatie' te geven..

Heb em al eens eerder beluisterd... Toffe track.. lekker!!
Hoor em nu op VXT's... die sub zit ligt er idd erg lekker in

Heb ook een Solina... wat een heerlijk sfeertje geeft dat ding!!! Wat voor Phaser of FX gebruik je er op?

Zou het ook wat zang meegeven. Een koortje ofzo, of wat stemmetjes in de background gedubbeld zou het denk ik meer catchy kunnen maken.

Deze held kan er trouwens ook wat van.. maar net zoals Barry helaas niet meer onder ons.

Back