• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

behringer 3282 voor 750 (32 kanalen)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Waveglider

Skyglider
mijn behringer 3282 + voeding mag weg voor 750 euros...
Is dus ook in nieuwstaat enzo... je weetwel.

Ik vind hem echt een topmixer maar niet echt draagbaar,en ik wil in de toekomst mijn mixer meenemen naar gigs.
dus wegens te groot te koop.

Ik ben op zoek naar een behringer DDX3216 . dus als je die hebt en je wil ruilen, vertel dan maar hoeveel ik moet opleggen.

Niet om vervelend toe doen, maar volgens mij heeft Verspuij 'm nu (nieuw?) voor 699...

koop em daar zou ik zeggen !

anders bij mij ... de advies prijs op de behringer site is 1076 EURO voor Belgie...
Dus vind ik 750 best wel netjes... Maar als je bij verspuyt geraakt zou ik hem daar kopen dan...

zoniet kan je er een zo goed als nieuw bij mij kopen voor 750,-

Ja lekkere vent, ik geef het maar even ter kennisgeving aan, zodat een nietsvermoedende beginner weet dat er ook een nieuwe te koop is voor minder... 8o)

Bovendien, jij en ik weten wel dat een adviesprijs helemaal niets zegt. Dat is een bruto retailerprijs. Er is overigens een andere Belg hier op 't forum die 'm voor 900 euro probeert van de hand te doen. Daar is ook al gemeld wat de Verspuij prijs is.

Succes dan maar, peace out.

is goed - kben niet kwaad ofzo hoor... maar voor minder dan 750 hou ik hem... niemand moet hem kopen ,en ik denk toch wel dat iedereen dat zon mixer wil kopen eerst eens rondkijkt, dus ik vind het helemaal niet erg dat je dit vermeld, maar mag jij toch ook niet erg vinden dat ik er toch braafjes op reageer...

simpel ,kan je hem goedkoper kopen ,doe het dan ... maar voor 699 zal het toch ook einde stock zijn denk ik, is die op dan staat er hier nog eentje voor 750 te wachten... en de mensen die ver van Verspuy wonen is dit mischien de moeite om niet een paar uur met de auto te moeten rijden...

ik zie wel.. mischien mag ie wel voor dezelfde prijs weg...

De Verspuy mixer is een occasion. Staat er ook duidelijk boven !
Nieuw is -ie daar 949 Euro.
In de Duitse webwinkels rond de 850 nieuw. En als je een b.t.w. nummer hebt krijg je hem van daar dus rond de 720 NIEUW thuisbezorgd.

In de folder volgens mij als aanbieding voor 699, maar ik kan me vergissen. Anywayz, ik ga me er niet verder mee bemoeien. :walker:

Die in de folder is een occasion, ik trapte er ook al bijna in...

Zodus staat ie nog op 750,-
hehe

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back