Clavia Noord Pool!! hehehe

niet helemaal duidelijk op de foto's, maar ik vond het mooi gedaan. leuke vondst en op het eerste oog zeer netjes uitgevoerd. jammer van de rode plekjes in het knoppenveld die nog resteren.

had gedacht dat die al verkocht zou zijn, maar zal met 2 kaarten misschien iets meer moeten opbrengen - het is een leuke synth, dat verbaasde me toch weer. ik vind m meer 'eeuwigheidswaarde' hebben dan tijdgenoten of volgers als prophecy, jp8000 en an1x.

waarom bieden mensen het dubbele voor een zilver gespoten NL1? de normale NL1 gaat toch nog maar voor amper 300 weg.......

Er zijn ook ergens op de wereld een witte NL3 en een witte Electro2 uit de stal van Madonna, maar daar is een zilveren NL2 niet bij.
Het zal beslist niet door Clavia gedaan zijn, want die hebben een soort Ford syndroom: synth in alle kleuren leverbaar, als het maar rood is...

Wout

Je hebt ook een xxl uitvoering. De Clavia Nordschleife. Die is 22.8 km breed.

(en als ik zeg dat er ook een bruine versie bestaat, de Clavia Nordine, dan krijg ik vast een paar organisaties over me heen :))

als ik eht me goed herinner werd er een jaartje terug hier een nordlead aangeboden (weet neit zeker of het een 1 was) die vreselijk mishandeld was met viltstift; handtekeningen zeg maar.....

misschien is het deze en wilde de koper de stift verwijderen, wat nooit helemaal lukt als het er al even opstaat, en heeft ie toen besloten de spuitbus te pakken.

het originele is eraf en dat is natuurlijk jammerder dan dan het zilver mooier is, maar ach - het is netjes gedaan.

2 clavia kaartjes, 12 stemmige nordlead, 300 euro? da's mooi....

Ik ken er twee...
Eentje die ondertekend was door een één-of-andere DJ en een Lead3, die bij mij thuis staat en die door het development team is ondertekend, maar die is beslist niet te koop :)

Wout

Ik ken er twee...
Eentje die ondertekend was door een één-of-andere DJ en een Lead3, die bij mij thuis staat en die door het development team is ondertekend, maar die is beslist niet te koop :)

Wout

ik dacht inderdaad aan die DJ. maar misschien is het flauwekul en is er heel iets anders aan de hand....

hoe dan ook, grappige oplossing als je bedenkt dat je er met rood toch altijd nét naast zit.

Back