JelleWaltman
Ouwe rot
ik moet idd zeggen dat ik dit nogal bizar vind, maar zeker voor iemand met meer dan 2k posts hier :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Excuses.

Ik denk dat dit nummer veel beter tot zijn recht komt met een betere mix. Er is veel masking (ja hoe zeg je dat eigenlijk in nederlands). Met behulp van panning en eq kan er al heel veel opgelost worden. De zang wordt totaal weggedrukt en is onverstaanbaar, dit moet toch altijd centraal staan in een mix.
Ik vind de distortie in het begin ook te hard en koud klinken. Ik vermoed ook dat het een 100% wet signaal is, mss wat parallelle distortie gebruiken
Discussies over genres zijn aan mij absoluut niet besteed, interesseert me namelijk helemaal niets. Ik heb jaren gitaar, bas en toetsen in bands gespeeld. Daarvoor mocht ik graag de DJ uithangen. Die dogmatische discussies over wat nu in welk genre past kom je overal tegen en ze hebben me altijd verbaasd en nooit geinteresseerd.
Ok, maar het valt niet te ontkennen dat wat men en jij tegenwoordig electro noemt niks te maken heeft met de 'originele' electro.
Hetzelfde als ik opeens jazz maak en het heavy metal ga noemen.
Of als ik zeg jouw track valt onder de volendamse palingsound.
Als iemand mij vraagt wat voor muziek maak je en ik zeg oa electro dan moet ik meteen een heel verhaal houden niet die overstuurde noise wat tegenwoordig electro wordt genoemd.
Maar ik zal verder je thread niet meer vervuilen.
Leuke ideen !
Heb ook even de andere tracks op je soundcloud profiel geluisterd.
Het mag van mij allemaal wel een beetje rauwer/unieker/gedetailleerder
Luister maar eens naar Teenage Bad Girl. Die gaan echt wild in hun cuts.
<offtopic genre gelul>
ik vind dit dus wel electro, maar dan van vandaag. Muziek is contemporary en stijlen veranderen met de tijd mee. Het enige wat ik niet wil zijn is een ouwe die loopt te roepen vroeger was het allemaal anders/ beter.
</offtopic genre gelul>