YAMAHA DX7 synthesizer + TX818 klankmodules (6 st..)

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid

COLLECTOR'S ITEM !

YAMAHA DX7 SYNTHESIZER MET YAMAHA TX818 KLANKMODULE UNIT (6 stuks)

Het specifieke klankenspectrum van de Yamaha DX7 synthesizer (FM synthese) heeft het geluid van talloze wereld-acts uit de jaren '80 bepaald. Daardoor is een goed werkende DX7 door kenners en leifhebbers nog steeds gezocht. Vooral wanneer er (zoals bij dit exemplaar) nog extra cassettes met voorgeprogrammeerde klanken beschikbaar zijn. Of wanneer je met de TX818 nog eens de klankmogelijkheden van maar liefst 6 DX7's kunt toevoegen ! Over kamerbrede klanktapijten gesproken !
Beide apparaten verkeren in uitsekende conditie.
De DX7 wordt met fllightcase geleverd.

€ 600,00 (excl. b.t.w. voor zover van toepasssing en eventuele verzendkosten)

vet hoor soon tx 816 ,...met 6x dx7 boards erin

* Terug | Home
* Muziek en Instrumenten
* Keyboards
* Advertentie: 397175690

COLLECTOR'S ITEM !

YAMAHA DX7 SYNTHESIZER MET YAMAHA TX818 KLANKMODULE UNIT (6 stuks)

Het specifieke klankenspectrum van de Yamaha DX7 synthesizer (FM synthese) heeft het geluid van talloze wereld-acts uit de jaren '80 bepaald. Daardoor is een goed werkende DX7 door kenners en leifhebbers nog steeds gezocht. Vooral wanneer er (zoals bij dit exemplaar) nog extra cassettes met voorgeprogrammeerde klanken beschikbaar zijn. Of wanneer je met de TX818 nog eens de klankmogelijkheden van maar liefst 6 DX7's kunt toevoegen ! Over kamerbrede klanktapijten gesproken !
Beide apparaten verkeren in uitsekende conditie.
De DX7 wordt met fllightcase geleverd.

€ 600,00 (excl. b.t.w. voor zover van toepasssing en eventuele verzendkosten)

vet hoor soon tx 816 ,...met 6x dx7 boards erin

* Terug | Home
* Muziek en Instrumenten
* Keyboards
* Advertentie: 397175690

pfff, wat duur zeg.... 600 ex btw...
Kan je beter 15 TX7'tjes voor 50 euro per stuk kopen!

Ik zie die tx816 wel eens voor vergelijkbare bedragen verkocht worden hoor, is een soort van cult item.
Ik snap alleen niet dat de verkoper er BTW op wilt?? Is toch een 2dehands item??
Sowieso niet een van de meest soepele gasten die verkoper. Die leeft met zijn hoofd in het verleden.

Is dat dan geen TX616 ?
Nieuw was de tx 816 de prijs van 4 dx 7's

dan nog vind ik 600 euro voor 6 TX7 modules erg duur

Dat is Granny Smith's met Goudreinet appels vergelijken...allebei appels maar met een verschillende smaak. De TX7 is in ieder geval een stuk minder gewild!

pfff....Appels en Peren...

De TX816 was vroeger een high end studio apparaat en de TX-7 een budget "voor op je orgel" geval..
Dat maakt de prijs..

Ik snap wel dat je Praxis style 38 TXen aan elkaar wilt schroeven en in een rack wilt hangen...maar that is not the point dude.

Ik zou zeggen lijm ze met Bison kit aan elkaar, dat scheelt je een hoop boren.

:-)

pfff....Appels en Peren...

De TX816 was vroeger een high end studio apparaat en de TX-7 een budget "voor op je orgel" geval..
Dat maakt de prijs..

Ik snap wel dat je Praxis style 38 TXen aan elkaar wilt schroeven en in een rack wilt hangen...maar that is not the point dude.

Ik zou zeggen lijm ze met Bison kit aan elkaar, dat scheelt je een hoop boren.

:-)

gewoon 20 TX7 modules opkopen alles uit elkaar halen en in een grote doos maken, heb je een super FM synth :P:D

gewoon 20 TX7 modules opkopen alles uit elkaar halen en in een grote doos maken, heb je een super FM synth :P:D

Dat is te weinig ik wil er 38.... :luv:

Waarschijnlijk is de TX816 uitgerust zodat je polyfoon kan spelen..Ik betwijfel of je dat met een stapel TXen kan..

Leuk, die zie je niet zo vaak voorbij komen :)

Back