ROLAND SYTEM 102 103 104 109 GEZOCHT

Status
Please reply by conversation.

Nashandpepper

Stamgast
om mijn 101 te vervolledigen zoek ik de andere modules nog!
Wil goed betalen voor goed materiaal

of heb eventueel wel andere spullen in ruil!

:biertje: ooh ja en ik geef er een belgisch biertje bovenop!

bedoel je deze?

http://cgi.ebay.co.uk/roland-synthe...Pro_Audio_Synthesisers_CV&hash=item43a4975eec

tja, wel uitleggen wat hij met die screwdriver bedoelt, maar niet even zeggen of hij de stekker in het stopcontact heeft gestoken....
niet getest, want geen speakers....
het kan natuurlijk allemaal, dat iemand een system 101/102 heeft, maar niet genoeg verstand ervan, of een koptelefoon, om even de belangrijkste dingen na te gaan.

foto 4, is dat nou lakbeschadiging?
op de system 100 zie je toch vaak roest - kleine plekjes, maar toch....

kan je toch zien dat Japan toen hett China van nu is: goedkope namaak ;)

oww enneh... je pakt de ferry bij IJmuiden en dan is het in Engeland nog 45 km of zo, dus zo'n wereldreis is het niet.
goed boek mee.

De lampjes branden dus hij zal de stekker wel in het stopcontact gedan hebben. Gouden Salamander, mischien wel een rare chinees inderdaad.

trouwens, als jij stug blijft volhouden, gaan ze vanzelf rechts rijden hoor. je moet alleen niet bang zijn voor een krasje.

En je hersenen gaan kruien als je een rotonde linksom probeert te nemen. Maar de eerste 10 mijl vanaf de haven zijn ze nog heel tolerant.

persoonlijk zie ik de meerwaarde niet in van bv de speakers / en de mixer [ok spring erin toch denk datje voor de speakers gauw 500 betaal [mixer misschien ook wel

die cv gate step sequencer verkocht ik aan een verzamelaar [pierke] redelijk bedrag denk tegenwoordig datje daar ook al net zoveel betaal voor as een model 101/102

die model 102 is zekers een toevoeging ....
doch expensive

zou byna zeggen dat de system 100 m beter betaal baar is tegen woordig asje een 2 osc / filter set wil

jammer de system 100 = wel booming quality roland gear

101+102 zijn eigenlijk enige muzikaal interessante van de gezochte serie, seq is erg beperkt, speakers en mixer zien er wel leuk uit.
eigenlijk heeft een sh5 evenveel te bieden .

Haha, goeie tip!

ik heb er nog 1: voer bij je ebay account even een fake engels adres in en zet dat voor deze veiling als standaard delivery,,,, anders kan je niet meebieden.

je kan echt merken dat ik genoeg heb van die flauwekul, dit is de derde tip al die ik vandeweek loslaat.

Amai, hoop geld voor zo'n onzekere set. Awakewalkprijzen. Aan de andere kant: een hoop discrete technologie dus repareren zal niet zo'n toer zijn.

Status
Please reply by conversation.
Back