ROLAND SH2, SH3 of SH3a gezocht

Status
Please reply by conversation.
ok, overtuig die kennis dan maar om em te verkopen of te ruilen tegen mijn gloednieuwe
MKS80 MET programmer! ;-)

wat er zo af en toe gevraagd wordt voor een sh5 is om van te schrikken, maar als je denkt m te kunnen ruilen met een mks80+programmer vind ik dat ook niet zo reëel.
maar goed, jij weet sowieso stugge prijzen te vragen (wat natuurlijk je goed recht is, ik heb daar verder geen oordeel over - als iemand het betaalt,moet iemand dat zelf weten)

ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de aanbieder van de sh5 trouwens een alom gerespecteerd forumlid.

Beste Leo, heb ik ergens gezegd die ik em gewoon wil omruilen met de mks80, zonder meer?
En stugge prijzen? welke bedoel je dan?
ps: mijn moog sonic six bijvoorbeeld, heb ik € 1600,00 betaald terwijl ik hem eigenlijk voor € 1300,00 had kunnen kopen, maar omdat mensen soms dingen snel voo rmijn neus wegkopen, om het dan meteen weer duurder te verkopen, betaal ik sommige dingen soms zelf meer he!
Ik wou bijvoorbeeld ook de moog triggerdrum kopen, maar was net te laat hier op het forum, staat die de dag nadien toch wel niet op marktplaats zeker!
Niks mis mee hoor, maar kom dan niet vertellen dat IK stugge prijzen vraag, trouwens mijn materiaal is (meestal) voorzien van originele DOZEN+handleidingen.

nee, inderdaad, dat heb je niet gezegd.

maar rustig aan svp, je roert al stevig in je eerste weken. ;)

die drumtrigger wilde je toch kopen van dezelfde verkoper als waar je de system100 van hebt gekocht? die heb ik dan gekocht, nog nooit gehad, wilde m eens proberen. stond dacht ik voor minder op marktplaats dan de vorige aanbieder hem had aangeboden, dus sla je slag zou ik zeggen. het is alleen maar goedkoper geworden. ik heb m zeker niet voor meer aangeboden. waarom zou ik?

en die stugge prijzen, voor zover mijn mening er toe doet, ik weet dat niet precies meer maar dacht dat ik een mc202 tr606 en mks80/programmer had gezien voor prijzen die ik inderdaad stug zou willen noemen.
dat is gewoon gebaseerd op wat ik verder zie, ik bedoelde ook eigenlijk te zeggend at jij waarschijnlijk geen problemen zou hebben met 2600 voor een sh5, veel anderen toch wel denk ik,.

overigens, de verkoper is echt een forumlid hoor, je kan m ook pb-en. ik begrijp ook niet dat hij neit reageert als jij op of om zijn vraagprijs biedt...
succes in ieder geval

ow enneh ik heb de veiling voor de moog1130 al voorbereid, die start morgen. maar als je wilt kan je hem nog steeds overnemen hoor, voor de prijs van de vorige verkoper. ben je toch nog op tijd

:-)
die mc202 zit NIEUW in de doos, in zijn plasticje met handleiding, cassette en handleiding!
wat zou volgens jou de waarde zijn in die toestand, ik reken op jouw kennis :-)
en geen paniek Leo, ik kan tegen een stootje hoor;maar inderdaad, ik durf mij ook al eens roeren
hehe

MC202 is leuk maar lastig...vaak overschat, waarde gaat niet gelijk op met de SH101.

leuk maar lastig, dat klinkt als mijn vrouw!!! :-)
en wat overschat betreft, ALLES is voor mij overschat
TB303: € 800,00
TR808: € 750,00
TR909: € 850,00
Jupiter 8: € 2000,00

Maar ja dat is dromen he :-) hehe

MC202 is leuk maar lastig...vaak overschat, waarde gaat niet gelijk op met de SH101.

dat is het denk ik ook.
komt natuurlijk ook doordat ik het persoonlijk niet zo'n fijn apparaat vind als bv de sh101
ik zou denken 400-450 top
sh101 zie je gelukkig ook nog voor 500, nouja.......

over die prijzen kan je blijven emmeren tegenwoordig - ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij vraagt en wat hij betaalt, maar ik heb er vaak toch wel een mening over, omdat je zo van alles ziet als je om je heen kijkt.

belangrijkste wat mij steeds weer opvalt: er is niet 1 juiste prijs.
sommige dingen die je echt vrij makkelijk voor 300 kan kopen, worden net zo gemakkelijk regelmatig voor 5-600 verkocht. dan kan je moeilijk zeggen dit of dat is dé prijs.

leuk maar lastig, dat klinkt als mijn vrouw!!! :-)
en wat overschat betreft, ALLES is voor mij overschat
TB303: € 800,00
TR808: € 750,00
TR909: € 850,00
Jupiter 8: € 2000,00

Maar ja dat is dromen he :-) hehe

303 en 909 hebben me nooit geïnteresseerd, zou ik echt niet weten - boven 1000 waarschijnlijk, maar de 808 is zo'n fenomeen, net als de ms20 en ook wel de minimoog.

echt zeldzaam zijn ze niet, ze komen zeer regelmatig voorbij en het lijkt wel of elke keer de prijs wat hoger is. je ziet verdorie echt dat als bv iemand een perfecte 808 met manuals en overlay aanbiedt voor 1250, dat de volgende 808, met een paar ontbrekende inlaytjes van knopjes, 2 stepbuttons die wat harder meoten worden ingedrukt, misschien een potmetertje dat kraakt en een kras aan de voorkant, ook 1250 moet kosten, of 1300.
hé denkt een derde, is ie zoveel waard, doe ik de mijn ook weg. voor 1350. half jaartje later: mmm de vintage prijzen zijn toch gestegen? ik heb nog een 808, laat ik er maar 1500 voor vragen.....
of ik heb nog een kapotte: start/stop en tap niet in orde (hoezo vitale onderdelen?!) mmwah 1250 dan maar.

hehehe

weet je wat Leo,ik zal jouw minimoog kopen voor € 2500,00
dat ga jij dan zeker een faire prijs vinden :-)

hehehe

weet je wat Leo,ik zal jouw minimoog kopen voor € 2500,00
dat ga jij dan zeker een faire prijs vinden :-)

laatste 3 weken minis voor meer dan 3000 en minder dan 2200 (3x !) verkocht zien worden (nederland en duitsland), deze hadden allemaal het nieuwe vco bord.

in de week dat ik mijn oude vco mini kocht werd er precies zo een verkocht voor 3800 (die had net een beurt gehad van meer dan 300 euro, recappen bushings etc, net als de mijne toen)
ik betaalde voor de mijne 2500 euro.

allemaal op ebay....... overigens is het oude bord echt veel meer gewild, wat overtrokken terugkomt ind e prijs, want zo groot zijn de verschillen niet.

dus wat is fair? zeg jij het maar.

ow, ik was niet van plan ze weg te doen. kan niks beters of leukers bedenken (voor mij) dan een minimoog.

heb nu 8264 en 8864, vind ik ook wel leuk. de kast in deze periode (cognac kleur) vind ik de allermooiste ooit gemaakt, hij heeft net de nieuwe geribbelde wielen, wat ik ook mooi vind, de keyboard stabilisatie mod en toch nog de oude borden... als ik nog eens tegen serienummer 8464 of 8664 aanloop, probeer ik die ook te kopen.

ik snap sowieso niet wat je met die roland shit moet ;)

Attachments

• SAM_0897.jpg
    SAM_0897.jpg
    66,9 KB · Bekeken: 66
  • SAM_0679.jpg
    SAM_0679.jpg
    95,5 KB · Bekeken: 68
Status
Please reply by conversation.
Back