• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

(Te Koop) Emu EMAX-SE sample keyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ha Bambamstudio,

Er heeft iemand gereageerd met zware belangstelling voor dit keyboard.
Hij wil tot 900 euro gaan, dus bied er maar boven als je hem wilt.

By the way, hij staat ook op marktplaats met een foto erbij.

Bedankt voor je reactie.

Grtz, Paul

sorry ik ruil niet :D maar 125 euro is toch een prima bod.
als je bedenkt dat ik de rack versie heb gekocht voor 100 Euro.:engel:

Precies 900 is veel teveel. Maar we bieden lekker mee.

Héla Digimod

Dat je voor 100 euro een Emax rackversie hebt gekocht was duidelijk een mazzeltje en je kunt bovendien de rackversie niet met het keyboard vergelijken. Als ik tussen al die fantastische gears van jullie kijk zie ik van alles behalve het EMAX SE keyboard. Zeldzaam keyboard zo'n EMAX, doet het ook goed op vintagesynth.com, hoge waardering en huidige waarde op 1000 US dollar getaxeerd.

Dream on babe

:doei:

Yes Marcuu maakt zich op voor de volgende ronde *D

En hoe betrouwbaar is de richtprijs van prepal.com dan wel? Daar worden de biedingen van
Ebay en Sonicstate als referentie gehanteerd, of het product daarvoor nu wel of niet verkocht wordt.
Maar is jullie al opgevallen dat daar slecht 32 EMAX SE keyboards getraceerd zijn ten opzichte van
bijvoorbeeld 195 stuks SL1200, ik zei toch dat ze zeldzaam zijn.

BTW
Is het niet juist de sport om alles wat je hebt te etaleren en voor te doen komen dat het voor weinig
gekocht is?

Maar ff zonder dollen 8o)

Er is een serieuze gegadigde voor het keyboard die mij tussen de 700 en de 900 euro wil betalen
(hij heeft het keyboard nog niet getest) dus ik wil niet lullig doen maar deze discussie over 125 euro
begint een beetje slaapverwekkend te worden.

:Z

Origineel geplaatst door Wezenbeek
Er is een serieuze gegadigde voor het keyboard die mij tussen de 700 en de 900 euro wil betalen
(hij heeft het keyboard nog niet getest)

Als je al iemand hebt die tot 900 EUR wil gaan dan zou ik daar zelf op ingegaan zijn hoor.

BTW : die richtprijzen van die websites zijn vaak volgens de markt 'aan de andere kant van de grote plas', in Europa zijn deze vaak anders.

De Emax rack is gewoon een Emax SE zonder toetsen heel
simpel, en ja ik kan ook wel 1000 euro vragen voor mijn
poly 800 maar het ervoor krijgen is weer wat anders.
waarde van de Emax SE hier in Nederland zit tussen de 125
en een echte liefhebber die wil er nog wel 150 euro van maken maar
dan moet je echt zoeken.

Hover,

Ik ben ook op het aanbod van diegene ingegaan, hij is zelf bezig met de verkoop van een keyboard en zou met een week
contact met mij opnemen omdat hij dan het geld ervoor heeft. Hij heeft mij op het bestaan van deze site gewezen omdat zich
daar volgens hem de serieuze liefhebbers bevinden. Dus hij is gewoon de nieuwe eigenaar mits er iemand is die er nog
meer voor over heeft en dat binnen een week gaat regelen. Mocht diegene toch afhaken dan hou ik het keyboard liever vast
todat ik er wel een goede prijs voor kan maken. Aan de reakties te horen zijn er wat mij betreft verder nog geen serieuze
gegadigden, alleen koopjes jagers.

Ik ga trouwens ff stoppen met te reageren, ik heb het best wel druk en dit kost me teveel tijd. Ik kijk volgende week wel wie
er eventueel bereid is een goede prijs te betalen. Mocht het keyboard dan niet vcerkocht zijn laat ik weer wat van me horen.

Grtz, Paul

:halleluja

Tja, ik heb zelf een e-mu emulator IV e-synth keyboard (met 128 mb sample geheugen). Zelfs deze synth is, helaas, geen 900 euro meer waard.

Zijn er overigens meer e-synth keys bezitters hier?

Uhu hij staat nog steeds op marktplaats ? Is het niets geworden met de dude die er 900 voor over had?Als ik nu 1 Euro meer bied op marktplaats dat word je add verwijderd.

gr. muziekm

.....nog iemand interesse in een blokfluit met zaagtand en sync voor 24.999 Euro ? tis een koopje, er is een gast die er tussen de 40 en 45 mille voor wil betalen.....maar TOCH geef ik ik jullie de eerste keus<<<:luv:

EN gratis een verchroomde triangel met pulsmodulatie erbij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back