sms303
WHAT UR WATCHIN'?!?!
Paar maanden geleden heb ik een VCF en dual VCA uit een EML100/200 gekocht. Van beide wil ik een frac module maken met zoveel mogelijk cv in- en audio outputs. Evt. toe te voegen circuits kan op stripboard erbij worden gemonteerd, mits het niet te ingewikkeld is/wordt 
Ik weet niet of het VCA zowel log. als lin. is?!?!?!
Als het beide is lijkt het me handig om een toggle switch hiervoor op het VCA aan te brengen.
Falafelbiels en ik hebben geconstateerd dat op de modules andere componenten zitten dan op het schema staat aangegeven. Helaas zijn we beiden op dit gebied n00b's om er mee aan de slag te gaan....
Wie kan/wil me verder helpen?
zie foto's en schema's
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

Ik weet niet of het VCA zowel log. als lin. is?!?!?!
Als het beide is lijkt het me handig om een toggle switch hiervoor op het VCA aan te brengen.
Falafelbiels en ik hebben geconstateerd dat op de modules andere componenten zitten dan op het schema staat aangegeven. Helaas zijn we beiden op dit gebied n00b's om er mee aan de slag te gaan....
Wie kan/wil me verder helpen?
zie foto's en schema's
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Attachments
Laatst gewijzigd:
, ben voor 99.9999% zeker van + en - rood omcirkeld + dus en blauw - , de massa of nul is zwart, spanning weet ik niet maar zal ergens tussen 9 en max 15VDC zijn, je neb dus een symetriese voeding nodig.

, zal later nog naar die andere print kijken.