fuse
Gepokt en gemazeld
Origineel geplaatst door lo-fi
Maar je mag m'n S5000 hebben als je 'm van m'n koude, dode vingers kan lospeuteren.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door lo-fi
Maar je mag m'n S5000 hebben als je 'm van m'n koude, dode vingers kan lospeuteren.

Origineel geplaatst door CraZ
Als ik software samplers als Kontakt en Halion zie.. tja.. dan zie ik ook meteen de voordelen ten opzichte van hardware. Makkelijke, overzichtelijke editing, veeeel mogelijkheden, fantastisch file-management.. nou ja.. noem het allemaal maar op.
Toch zit dit voordeel 'm voornamelijk in het 'bouwen' van samples. Op het moment dat je bijvoorbeeld live aan de gang bent is het toch voornamelijk de playback waar het om gaat.
En tja.. editen op je PC.. en dan vervolgens in je Hardware sampler douwen .. dat is in mijn ogen toch een stuk beter/handiger/betrouwbaarder dan live een PC meeslepen.
Origineel geplaatst door DJ41
Ik zit met hetzelfde eigenlijk, ik heb een A3000 en ik doe er eigenlijk niks mee. Ik laad alles in Cubase in met samples en de A3000 staat stof te vangen.... jammer eigenlijk.. Ik ga hem toch maar eens wegdoen denk ik.
Origineel geplaatst door murphi
En dan heb je natuurlijk nog die mensen die een scsi kaart in hun pc pleuren en vergeten dat dat ding wel eens standaard op asynchrone narrow scsi ingesteld kan staan...