korg trio (ms 10,20 en sq 10)

@ralphvanzeel > Nope en zou ze ook niet wegdoen als het wel zo was :)

ondertussen wel al op € 2000,00
pak de ms10 op € 550,00, de ms20 op € 1200,00
das € 250,00 voor de sq10 das nog schappelijk, maar om nu te zeggen een koopje...

Vette set!
Ik vind dit toch wel de meest interessante bakken var de hele familie.
Prijs is ook interessant idd.

mja de SQ-10 past cosmetisch mooi bij de MS serie maar om nou op de knieen te gaan en "WE'RE NOT WORTHY, WE"RE NOT WORTHY" te roepen gaat ook te ver... anders dan dat je ongelukkig staat te kloten met die finetunings heb je er niet veel aan...
Daar heb je toch quantisers voor?

Daar heb je toch quantisers voor?
normaal gesproken wel... maar het niet exact kunnen instellen van de pitch is nu juist wat mensen zo aanspreekt in de SQ-10 geloof ik (ikzelf vind het verre van ideaal maar goed)...

maar je zou idd op de output een externe quantizer gooien...

Vette set!
Ik vind dit toch wel de meest interessante bakken var de hele familie.

Meen je dat :? Wat mij betreft is de MS-50 echt de meest interessante hoor....maar vooral de combi van al die spullen doet het hem natuurlijk. Ook de SQ-10 vind ik te gek, quantized of niet. Tuurlijk is het al met al geen full blown modular, maar met deze spullen is het evengoed heerlijk experimenteren :luv:

Meen je dat :? Wat mij betreft is de MS-50 echt de meest interessante hoor....

Mja, misschien ben jij meer een echte modular man dan ik .
Ik grijp het meest naar deze combintie (MS10, Ms20 en SQ10) terwijl ik ook een MS50 heb.
Misschien vanwege hun eenvoud oid.

MS-50 heeft wel een paar zeer interessante onderdelen die samen met een MS-20 toch wel erg ok zijn...
de MS-10 vind ik totaal geen toegevoegde waarde meer hebben als men toch al een MS-50 heeft...

Daar ben ik het dus niet mee eens.
Het eerste argument wat me te binnen schiet is dat een MS50 geen klavier heeft.
Verder vind ik het half-modulaire karakter van de Ms10/20 ook wel handig.
Deze twee argumenten gelden voor mij zeer sterk in live situaties, maar ook in studioland kan het lekker snel en handig zijn.

Back