Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
true... da's per app. nog geen 600 euro dus idd zeer redelijk...In alle geval aantrekkelijker dan 1300-1400 euro voor een ms 20![]()
Daar heb je toch quantisers voor?mja de SQ-10 past cosmetisch mooi bij de MS serie maar om nou op de knieen te gaan en "WE'RE NOT WORTHY, WE"RE NOT WORTHY" te roepen gaat ook te ver... anders dan dat je ongelukkig staat te kloten met die finetunings heb je er niet veel aan...
normaal gesproken wel... maar het niet exact kunnen instellen van de pitch is nu juist wat mensen zo aanspreekt in de SQ-10 geloof ik (ikzelf vind het verre van ideaal maar goed)...Daar heb je toch quantisers voor?

Vette set!
Ik vind dit toch wel de meest interessante bakken var de hele familie.
Wat mij betreft is de MS-50 echt de meest interessante hoor....maar vooral de combi van al die spullen doet het hem natuurlijk. Ook de SQ-10 vind ik te gek, quantized of niet. Tuurlijk is het al met al geen full blown modular, maar met deze spullen is het evengoed heerlijk experimenteren 
Meen je datWat mij betreft is de MS-50 echt de meest interessante hoor....
MS-50 heeft wel een paar zeer interessante onderdelen die samen met een MS-20 toch wel erg ok zijn...
de MS-10 vind ik totaal geen toegevoegde waarde meer hebben als men toch al een MS-50 heeft...