Synthi mods zonder gaten boren

Hahaha de grote angst voor de onbekende EMS diepten !

Een Synthi is heel eenvoudig en vast.
De boardjes kunnen gemakkelijk weggehaald worden, ze zijn in dezelfde slots dan die voor prestopatches geplaatst en houden in plaats met pas een schroef... Dit heb ik al tientallen keren in mijn Synthis gedaan.
Geen Indiana Jones traps :maffia:

Tenzij er modificaties zijn (wat is blijkbaar niet het geval in dit Synthi) zijn er geen kabels naar de boardjes.
Als je de boardjes op de grond niet laat valen en erop niet loopt is er geen risico iets te beschaden.

Dit Synthi is een MKI, en dit afdoet zijn waarde niet.

Een AKS was rond 2k euros 10 jaren geleden.
Ik heb voor die van mij in 2008 5k euros betaald.
Vandaag kan een AKS bijna 10k verkopen.
Wat in 5 jaren ? Misschien zal hij 20k waard zijn.

Een Synthi is een betere investering dat geen bank ooit kan bieden, en geeft meer plezier dan geld op een rekening of aandelen...

Dus zou ik hem niet verkopen tenzij ik een onverwachte behoefte aan geld heb.

Een AKS was rond 2k euros 10 jaren geleden.
Ik heb voor die van mij in 2008 5k euros betaald.
Vandaag kan een AKS bijna 10k verkopen.
Wat in 5 jaren ? Misschien zal hij 20k waard zijn.

Een Synthi is een betere investering dat geen bank ooit kan bieden, en geeft meer plezier dan geld op een rekening of aandelen...

Dus zou ik hem niet verkopen tenzij ik een onverwachte behoefte aan geld heb.

Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Stel ze gaan opnieuw geproduceerd worden. Eens is het echt wel afgelopen met stijgen van die vintage spullen. Mij maakt het verder niet uit vind die oude hardware spullen echt wel oke ach prijs dit prijs dat lekker boeiend

Ja natuurlijk, niks is zeker voor de toekomst, 't is pas een mogelijke anticiperende veronderstelling.

Synthis worden toch wel opnieuw geproduceerd, maar de wachlijst is reusachtig en tenminste 12 jaar oud, als je vandaag registreert is het onmogelijk te weten wanneer je Synthi in je handen zal komen. En pas 40 Synthi A zullen in een Spartanite koffer zijn.
Geen nieuwe AKS, geen nieuwe sequencer, misschien een nieuwe DK2 toetsenboord in de komende jaren.
Veel mensen geven dus de voorkeur aan duurder betalen ipv van 10 jaar (of meer) wachten...
Ook, wie weet als vintage Synthis niet nog meer kostbaar voor bv verzamelaars zullen zijn wanneer de nieuwe met een dropper zullen komen ?

Back