Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De 700s is min of meer de 700 + een uitbreidingsprint. Zolang je de functies van de uitbreidingsprint niet gebruikt, is de 700s erg gelijkaardig aan de 700. Ik vind de 700s vooral meer dan de 700, niet zozeer anders. Maar de 700 staat ook op zichzelf heel sterk. Het aantal mogelijkheden is beperkt, maar binnen deze mogelijkheden zijn alle combinaties bruikbare klanken. Gooi daar bovenop dat hij ongelooflijk veel muzikaal karakter heeft (ik noem hem altijd mijn viool) en het is een droomsynth. Veel bruikbaarder dan synths met meer mogelijkheden, maar zonder echt karakter en waarvan vele combis absoluut onbruikbare resultaten geven.
Persoonlijk vind ik de 700 mooier dan de 700s, maar goed dat is mijn bescheiden mening..![]()
de 700s heeft wat extras maar verder hetzelfde.
Die 700s nodigt uit om meer te gaan freaken en pielen terwijl die 700 gewoon uitblinkt in zijn eenvoud en beperktheid. Meer vanuit die optiek dus..
De sound staat in ieder geval als een huis..

Heeft anders iemand misschien een suggestie voor een makkelijker te vinden alternatief (iets in dezelfde richting, qua sound)?