• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Acidlab Miami, Korg MS2000B, Clavia Nord Modular G1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Faytje

Ingeburgerd
Beste Leden,

Wegens drukte met eigen zaak, heb ik onder anderen te koop staan...

Acidlab Miami (TR-808 Clone) analog drumcomputer/sequencer met step-write, tap-write, midi-play, 3 maanden oud...paar keer gebruikt, factuur heb ik hier nog liggen inclusief 21 maanden garantie. Prijsvraag 650 euro.

Korg MS2000B, in uitmuntend conditie u zult er weinig exemplaar zien die in zo'n goeie staat is...plus vocoder mic, adaptor, handleiding en originele doos. Prijsvraag 400 euro.

Clavia Nord Modular G1
, ziet er nog heel goed uit...zien is geloven, u krijgt wizoo guide (tutorial boek) met cd erbij en usb midi interface zodat u kan aansluiten op u computer om patches te creeren. Prijsvraag 500 euro.

Ik heb deze advertentie ook staan op marktplaats.nl/2dehands.be
Ik woon zelf in Leuven (Heverlee) voor meer vragen kunt u me een mailtje sturen of pm...

Met vriendelijke groeten,

Fay,

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    642,1 KB · Bekeken: 123
  • 2.jpg
    2.jpg
    543,2 KB · Bekeken: 101
  • 3.jpg
    3.jpg
    641,8 KB · Bekeken: 97