Mister M

Mister M

Nieuwkomer
hey ,
ik ben een 19 jarige vlaamse (oost-vlaanderen ) student ( psychologie)
maar heb ook een passie voor piano en aanverwanten.
via mijn paino ( ik ben eigenlijk eerder rock and roll en blues muzikant) heb ik me een aantal jaren geleden een keyboard ( niets speciaals ; Yamaha PSR e413) aangeschaft.

wat me vooral interesseerde daar waren de electronische geluiden , met de rest van de midi voices deed ik niet veel , dus veel trompetjes ,orgels en vreemde geluiden voor niets.

Helaas kon ik de midi voices niet zo veel veranderen van klank , dus wordt ik nu aangetrokken door synthesisers , meer bepaald de novation ultranova lijkt me interessant.

ben ook wat begonnen met virtuele synthesisers en software , zoals Magix music maker en fruity loops , maar het is niet simpel :) .
maar uiteraard vind ik een hardware synth veeeeeel makkelijker kwestie van ritme en aanpassing van geluid..

maarja zonder de computerprogramma's kan je niet zo veel doen , dus moet ik het maar onder de knie zien te krijgen.
( mijn doel is om zelf techno/electro/house songs te maken )

zo dus dat is een beetje hoe wat en waarom :)

het spreekt voor zich dat ik een vrij grote noob ben in het produceren , aan ideeën op de toetsen en in mijn hoofd heb ik echter genoeg :D

groeten ,

Marijn

Kijk, met ideeën ben je al op de helft. De rest komt wel als je achter je apparatuur zit :)

Welkom + veel (leer/lees)plezier hier!

Back