ems synthi aks op ebay

niet meer dan 8500, en dat is al een behoorlijk bedrag per weerstand/ transistor/ potmetertje/ vierkante centimeter. tis dat er maar 750 van gemaakt zijn en zoveel mensen er 1 willen..

Bij de huidige Synthi prijzen stel ik me inderdaad de vraag of het niet goedkoper is een menneke een kloon te laten bouwen. Maar dat is natuurlijk geen échte synthi.

Je moet de prijs van klonen niet onderschatten (bv een Minimoog zal nipt worden voor het geld dat die gaan), maar het lijkt me dat er voor 10k toch al een aardig synthitje geknutseld kan worden. :)

nou moe

Ze moeten maar doen..

Robin mailde mij van de week of ik nog geinteresseerd ben in een nieuwe synthi, die zijn iets beter geprijsd en nieuw.

Doe mij maar een nieuwe denk ik dan.. :D

Ouch... Laten we hopen dat Robin snel aan die nieuwe productie start. (En dat hij zijn mails eens beantwoord.)

Edit: Dat was snel: nieuwe mail van Robin in de bus :)

BTW:
Robin Wood schreef:
We have now closed the waiting list for the Synthi A as we have pre-sold all the
units we have suitcases for. The search for a replacement case continues but up
until now this has not borne fruit.

Ouch... Laten we hopen dat Robin snel aan die nieuwe productie start. (En dat hij zijn mails eens beantwoord.)

Edit: Dat was snel: nieuwe mail van Robin in de bus :)

BTW:

nou, dat is dus een gevalletje van 'geen nieuws is goed nieuws' .....

ik snap wat je zegt demian, heel veel mensen die best een synthi zouden willen hebben, laten m natuurlijk graag aan zich voorbij gaan voor dit soort bedragen.

en zeker als je de kans krijgt een nieuwe synthi aan te schaffen, voor veel minder, is die keuze makkelijk gemaakt.
vraag blijft wel hoe synthi die nieuwe synthi zal zijn. ben benieuwd.
maar als ik het goed begrijp gaat het dit half jaar duidelijk worden.....

"museum condition" vind ik in het geval van synths een dubieuze titel, aangezien ze met uitzondering van het Oostenrijks museum veelal niet in werkende staat zijn in musea. :)

In ieder geval, ik voel een lichte hype rond de synthi...

kijk dat noem ik nou eens "ein schnappchen" ( 20.000 dollar-pietermannen )
schnell toeslaan, enne... een echt ""pinkfloyd" exemplaar.
wow !

Deze 20.0000$ verkoper heeft wel eens iets van me gekocht, moest ik een duur ding opsturen naar een land zonder postcode en zijn achternaam was hetzelfde als 3.450.000 andere orientalen...

Oeps...

als iedereen op het forum met een ebay account nou eens een prijsvoorstel doet, bijvoorbeeld $ 2.000 ipv $ 20.000

kijken hoeveel we erop krijgen bij pinkfloyd....

Zo'n Synthi is echt slecht voor je ogen. Net als bij die van NIN weer van die chocoladeletters. Ook aardig wat textuele overeenkomsten. 20.000 pegels, ja ik zit ook wel eens beschonken achter het toetsenbord....

Back