Ensoniq Mirage

Status
Please reply by conversation.
mjaaaah, ik wil er ook weer 1!
2 keer gehad, 2 keer weggedaan... dom dom dom!

Happy hunting.

Ik heb 2 keer de dsk1 gehad, over het verschil weet ik niet zoveel.

Tis zeker een vette sounds, maar ja, soms maak je keuzes en doe je domme dingen :D

Ik heb een DSK1 staan die wel weg mag.
Er zit ook een sequencer uitbreidings kaart bij :)

Stuur maar een PB voor meer info.

Ik vind die sound wel vet,

wat is het verschil tussen die DSK8 en de DSK1

Volgens mij qua sound niks, maar heeft de DSK8 wel een beter keyboard. Maar allebei de keyboards zijn wel fijn hoor, toen ik Timar's DSK1 had was dat mijn master. Ensoniq is echt wel zijn geld waard!

Ik zoek hem nog steeds,\

voorkeur gaat uit naar de DSK8 (versie met de rode lijn) of de RACK

bijna 2 maanden verder en nog geen DSK8 of een rack mirage gevonden, hmmmm

wie o wie,

Ik heb er 1 gekocht vandaag via dit forum en de lijmresten zijn er al vanaf :D. https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=140596

Ik ga hem volgende week restaureren en ik beloof jullie dat hij weer als nieuw word, dan word hij gebruikt in de studio en daar zullen weer nieuwe tracks uit voortvloeien:D:D:D

Ik zou wel nog graag alle originele Mirage disk willen hebben of kopieën van de originele sounds.

zoektocht gaat nog wel even door

ondertussen 3 weken verder en gelukkig met de Mirage, diskdrive heeft het begeven na het laden van een floppy die verrot was. Meteen maar alle floppy's de grote afval container in gegooid. Ik heb besloten om er een cardreader in te bouwen.

Ik zoek alleen nog alle originele sound disk die voor de Mirage zijn uitgebracht. Hoe maakt me niet uit maar als het kan in digitaal formaat.

nog steeds op zoek naar disks. een Mirage rack versie is ook welkom

Status
Please reply by conversation.
Back