Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Idd lekker veel modules maar 30 jaar stilgestaan dan moet je geen afgetuned synth verwachten.

Idd lekker veel modules maar 30 jaar stilgestaan dan moet je geen afgetuned synth verwachten.
Zal ik maar? Of valt dit onder zelfdestructief gedrag...

is inderdaad een groot systeem.
En aangezien de mijne polyfoon is, bestaat er niet zoiets als overkill. Maar qua restauratiewerk gaat dat inderdaad sowieso zeer in de uren en kosten lopen.

Dat gitaarding moet ik niet hebben. Dat effectenpedaal ook niet. In de bijkomende kasten zit voornamelijk het spul dat in de omschrijving ook al staat. Weerom dus niet het systeem overschatten qua grootte. Het is zeker een groot systeem, maar niet "Hans Zimmer groot". Er zit ook geen klavier bij.
Als hij helemaal gereviseerd is en afgebouwd tot een evenwichtig systeem (klink ik nu als de Cesar Millan van de Formant?
), ja dàn heb je wat.Ja, maar niet overschatten; het systeem is niet echt evenwichtig. Maar 2 VCA's waarvan er maar 1 compleet is, maar 1 VCF. Als je dit als je enige systeem koopt, heb je een overkill aan sommige modules en blijf je op je honger zitten bij andere modules. In mijn geval geen probleem, ik heb al tig van ieder type.En aangezien de mijne polyfoon is, bestaat er niet zoiets als overkill. Maar qua restauratiewerk gaat dat inderdaad sowieso zeer in de uren en kosten lopen.
Die van Ebay met patchpanel leek inderdaad netjes in elkaar te zitten. Nu heb ik nog nooit een probleem gemaakt van patchkabels, dus dat paneel had wat mij betreft niet veel meer betekenis dan "het lijkt op een arp of synthi". Dit systeem daarentegen is over wat appelsienkisten verspreid, dus zou opnieuw behuisd moeten worden. Ergo weerom kosten. Bezint eer ge begint dus. Tenzij je zoals ik volslagen gek bent, dan ga je er gewoon voor zonder na te denken.
@marcuuu: veel mensen zijn overdag niet online, dus laten we even afwachten.![]()