Roland RS 09

Status
Please reply by conversation.
Ik weet niet of je perse diegene wilt met rocker-switches, want dat latere model staat volgens mij al een tijdje op ebay.

De prijs vind ik overigens lastig bij deze bakkies. Zelf een tijdje lopen zoeken naar 1tje voor rond de 250euro maar dat heb ik maar opgegeven.

Prijzen gaan inderdaad snel omhoog en ze gaan al gauw voor meer dan 350 euro van de hand.
Toch heb ik kortgeleden een ouder type RS-09 kunnen scoren op E-bay voor iets meer als 250 euro,
precies wat ik zo'n ding waard vindt.

Met een beetje geduld kan het dus wel.

Ik weet niet of je perse diegene wilt met rocker-switches, want dat latere model staat volgens mij al een tijdje op ebay.

De prijs vind ik overigens lastig bij deze bakkies. Zelf een tijdje lopen zoeken naar 1tje voor rond de 250euro maar dat heb ik maar opgegeven.

Die heb ik gezien, maar die staat er (volgens mij) niet meer. Liever het eerdere model idd, onder het motto 'het oog wil ook wat' :)

Idealiter zou ik mijn MS 10 wel willen ruilen voor een SH 09 en een RS 09.

leuke bak maar zou dan eerder voor een sh9 en niet deze. het orgel gedeelte is sowieso heel beperkt.

Oei, dat is niet zo gek veel voor een SH-09. Heb je een link naar die auction misschien? ben wel benieuwd naar de staat van die SH-09. Ik vind hem overigens echt wel 500euro waard, zeker in puike staat

Na een sessie van vandaag blijft de MS 10 gewoon in de studio, die moet ik gewoon houden.

Ondertussen nog steeds op zoek naar een RS 09, voor 200 - 250 euro. Op Ebay doen ze tussen de 200 en 400 US dollar.

Ben toch wel benieuwd of je hem gevonden hebt, ik ga er 1 kopen maar voor het dubbele. Die sound man, shit!

Ben toch wel benieuwd of je hem gevonden hebt, ik ga er 1 kopen maar voor het dubbele. Die sound man, shit!

Nee, ik heb kort na de plaatsing van deze thread een Solina String Ensemble mk3 gevonden & gekocht waar ik enorm blij van werd. Daarna eigenlijk weinig meer aan de RS 09 gedacht en vooral de Solina in producties gebruikt.

Mocht ik er nog eens eentje tegenkomen, zal ik het overwegen. Maar ben niet meer actief op zoek.

Deze combi (Solina + EHX Small Stone) is één van mijn favoriete sounds überhaupt ever and ever :)

https://www.youtube.com/watch?v=VfWWs3XOmjs

En de ms10 dan?

Status
Please reply by conversation.
Back