• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: MachineDrum in nieuwstaat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Na wat wikken en wegen heb ik besloten de Machinedrum, inclusief rackoren, op non actief te stellen. De doos, handleiding en factuur krijg je erbij (want wat heb ik immers aan een lege doos :D).
De eerste die mij 1100 euro biedt mag hem komen ophalen.

Lege doos kunt je natuurlijk niet hebben. ;)

Maar toch mooi he, zo'n forum waar je lekker dingen kan regelen voor elkaar. :okdan:

Ik was ervan op de hoogte dat Olaf nog een MD zocht. Vandaar dat ik hem van het weekend al een pb had gestuurd dat ik hem waarschijnlijk in de verkoop ging doen. Echter, Olaf heeft tot nu toe niets van zich laten horen en nu ik er definitief uit ben heb ik besloten dat dan de eerste die het ervoor wil bieden hem mag hebben, eh... kopen :D

Of die persoon die nu een mpc3000le te koop heeft zou mij moeten berichten dat hij dat beestje met me wil ruilen voor de MD heheh, zou ik zowaar in God gaan geloven ;)

Met of zonder kattebak vulling? :confused:

Origineel geplaatst door EDP
ik biedt 50 euro voor de lege doos:)

Heel aantrekkelijk, maar ik geef hem toch liever mee aan diegene die de Machinedrum koopt. Wellicht dat je hem dan van hem/haar kunt overnemen voor 50 euro ;)

doos

doos

mijn vriendin is ook een doos maar ik geef er voor 50 euro geen garantie op...

LOL, daar gaan we weer :D

Origineel geplaatst door mario
LOL, daar gaan we weer :D
Wat is dat toch met iedereen? waarom wil iedereen het bakkie kwijt?

Hij is zooo fijn... :)

Origineel geplaatst door STicKX

iedereen wil natuurlijk een tr 505

ik zeg maar zo lang leve bob de bouwer

Zal niet ontkennen dat hij "niet" fijn is, maar mocht ik er een mooi centje voor vangen dan heb ik iig vast een stukje aanbetaling voor iets wat ik nog altijd mis sinds dat ik hem heb verkocht. Alleen dan de grotere broer, en die is niet goedkoop helaas ;)
En dat specifieke bakkie zal de MD dan zowieso overbodig maken.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Zal niet ontkennen dat hij "niet" fijn is, maar mocht ik er een mooi centje voor vangen dan heb ik iig vast een stukje aanbetaling voor iets wat ik nog altijd mis sinds dat ik hem heb verkocht. Alleen dan de grotere broer, en die is niet goedkoop helaas ;)
En dat specifieke bakkie zal de MD dan zowieso overbodig maken.

MPC4000?

Wat is er nu allemaal gaande op de Elektron mailinglist over de MD.. Dat is toch niet echt een goede reclame..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back