Synthedit LFO synchronisatie

Talsma

Ouwe rot
Ik zoek een methode om een LFO in synthedit te syncen.

Nu bestaat er een standaard 'sync LFO to BPM block' in SE maar die kan ik niet resetten met bijvoorbeeld 'bar start' uit BPMclock2.

Als ik een stepsequencer maak, kan dat wel omdat daar een reset functie inzit. Daardoor start de sequencer altijd op bij 1. (bar start op de reset etc.)

Nu zou ik dat ook graag bij een LFO willen hebben aangezien hij nu wel sync loopt alleen is de timing willekeurig (kan op 1/4, 2/4 etc zijn)

Iemand een idee?

Thx voor de moeite!

Nu bestaat er een standaard 'sync LFO to BPM block' in SE maar die kan ik niet resetten met bijvoorbeeld 'bar start' uit BPMclock2.

Nu zou ik dat ook graag bij een LFO willen hebben aangezien hij nu wel sync loopt alleen is de timing willekeurig (kan op 1/4, 2/4 etc zijn)

Hoi,

Je wil een LFO die TempoSynced is en waarvan je de timing in kan stellen, als ik het goed begrijp?
Barstart heb ik nog nooit gebruikt voor een LFO.

Da's toch gewoon dit voorbeeld ( in synthedit onder examples ):

Attachments

• TempoSynced_LFO.jpg
    TempoSynced_LFO.jpg
    120,4 KB · Bekeken: 110
Thxx voor je reactie,

Je wil een LFO die TempoSynced is en waarvan je de timing in kan stellen, als ik het goed begrijp

Inderdaad, het voorbeeld in SE is wel gesynct maar dan willekeurig in de maat. Ik wil hem bijvoorbeeld constant op de eerste maat hebben (piek).

Ahhhhh hehehe, ja wat 6trak zei moet je dan doen. :)

Back