Een subforum om je voor te stellen, wat leuk
. Bij deze dan maar.
Hallo allemaal,
ik ben Yasser Ibrahim, 18 jaar en woonachtend in Amsterdam. Ik ben tot nu toe nog een gitarist, maar hoop binnekort ook wat te gaan doen met synths en andere elektronische muziekinstrumenten. De muziek die ik wil gaan maken zal waarschijnlijk vrij gothic/industrial/(dark)wave zijn, daar die genres mij ook boeien
.
Naja, de komende tijd zullen jullie me nog niet zoveel zien, ik ga me eerst maar 's bezig houden met de zoekfunctie
.
Als een van jullie overigens vragen heeft over gitaargerelateerde onderwerpen, feel free to ask
. Bij deze dan maar.Hallo allemaal,
ik ben Yasser Ibrahim, 18 jaar en woonachtend in Amsterdam. Ik ben tot nu toe nog een gitarist, maar hoop binnekort ook wat te gaan doen met synths en andere elektronische muziekinstrumenten. De muziek die ik wil gaan maken zal waarschijnlijk vrij gothic/industrial/(dark)wave zijn, daar die genres mij ook boeien
.Naja, de komende tijd zullen jullie me nog niet zoveel zien, ik ga me eerst maar 's bezig houden met de zoekfunctie
.Als een van jullie overigens vragen heeft over gitaargerelateerde onderwerpen, feel free to ask