Laat ik me maar even voorstellen...

Desmo

Nieuwkomer
Een subforum om je voor te stellen, wat leuk :). Bij deze dan maar.

Hallo allemaal,

ik ben Yasser Ibrahim, 18 jaar en woonachtend in Amsterdam. Ik ben tot nu toe nog een gitarist, maar hoop binnekort ook wat te gaan doen met synths en andere elektronische muziekinstrumenten. De muziek die ik wil gaan maken zal waarschijnlijk vrij gothic/industrial/(dark)wave zijn, daar die genres mij ook boeien ;).
Naja, de komende tijd zullen jullie me nog niet zoveel zien, ik ga me eerst maar 's bezig houden met de zoekfunctie :).

Als een van jullie overigens vragen heeft over gitaargerelateerde onderwerpen, feel free to ask ;)

Re: Laat ik me maar even voorstellen...

Origineel geplaatst door Desmo

Naja, de komende tijd zullen jullie me nog niet zoveel zien, ik ga me eerst maar 's bezig houden met de zoekfunctie :).
Welkom! Pas net hier en nu al zo verstandig!
Mocht je vragen over houden, voel je vrij om ze te stellen!

Re: Re: Laat ik me maar even voorstellen...

Re: Re: Laat ik me maar even voorstellen...

Dank allemaal voor de hartelijke verwelkoming die ik heb ontvangen, dat doet het hart goed :).

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Welkom! Pas net hier en nu al zo verstandig!

Ik kom van het gitaarforum, waar ik al een jaar ofzo rondhang, dus ik weet wel een beetje hoe vervelend telkens dezelfde beginnersvragen kunnen zijn :).

:doei: Welkom hiero
En goeie smaak!! [qua muziek....] :D

Mtlhead! vet dat je je ook met synths bezig gaat houden! Het is wel erg verslavend en gas en IGS zijn hier nog erger dan op het gitaarforum.

Welkom man 8)

Welkom

gr. Mario

Back