• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

IKEA Broder rek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nielsderckx

chaoz please...
in een ander draadje uitgebreid besproken en geprezen, het ikea broder rek.​

Bestaande uit:​

2x staander op L-poot (hoog ca 2.2 meter)
6x stalen plank 119 x 36.5 cm, voorzien van "rand"/strip (tegen afvallen gear bij schuine montage) deze wordt bij ikea los verkocht.
6x "schuine" steun. (de originele schuine steunen worden niet meer geleverd door ikea, ik heb 2 stuken samengelast tot 1, waardoor schuine plaatsing mogelijk is)
10x standaard steun tbv rechte montage planken.​

De staanders kunnen middels een verstelbare poot schuin "leunend"tegen de wand aan gemonteerd worden, zodat deze niet kunnen omvallen. Als extra zekerheid bestaat de mogelijkheid om de staanders nog extra aan de wand te bevestigen, maar ik heb dit zelf nooit toegepast/nodig gehad,​

Gedetailleerde fotos volgen op verzooek, ter info zie bijgaande foto, waarop de opstelling te zien is.
ongeveer een jaar oud, als nieuw nog.​

nieuw heb ik er rond de 220,- euro totaal voor betaald.​

Richtprijs: € 160,-​

Attachments

• IMAG0100.jpg
    IMAG0100.jpg
    23,8 KB · Bekeken: 114
skøp !

prijs verlaging : € 150,-

anyone? € 140,-

laatste prijsverlaging, zo niet dan gooi ik m weg of zo.

€ 125,-

en een extra-gratis Roland SC50 erbij, omdat die anders ook maar niks ligt te doen.
ik ben in een gulle bui vandaag :mega:

zucht...nog een schopje maar..

broder rack op zoek naar gear!

115,-

den disse ister ook nog...

okokokokOK

we ronden het af op 100,-

en nog een schop

again!

deze kan inmiddels wel op zlot!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.