Maks Gromit the Evil Operator Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.810 Locatie Antown 7 februari 2011 #1 Ik zoek een Alesis Micron in nieuwstaat. Wie er eentje verkoopt, of te koop weet: Drop a line... Thx, Maks
Ik zoek een Alesis Micron in nieuwstaat. Wie er eentje verkoopt, of te koop weet: Drop a line... Thx, Maks
somaboy Stamgast Lid sinds 23 november 2010 Berichten 212 Locatie Gent, BE 7 februari 2011 #2 Er zijn er zat, dus als je even geduld hebt komt er vast eentje voorbij. Goed spul trouwens. Veel synth voor weinig geld!
Er zijn er zat, dus als je even geduld hebt komt er vast eentje voorbij. Goed spul trouwens. Veel synth voor weinig geld!
Maks Gromit the Evil Operator Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.810 Locatie Antown 8 februari 2011 #3 ja, en ik werd er me net van bewust dat ze nog nieuw te krijgen zijn dacht dat ze EOL waren... Mag slotje op, koop 'em nieuw ;-)
ja, en ik werd er me net van bewust dat ze nog nieuw te krijgen zijn dacht dat ze EOL waren... Mag slotje op, koop 'em nieuw ;-)