Korg setje: MS50 MS10 SQ10

Een "goeie prijs" misschien, maar goedkoop is toch echt anders hoor (voor de gemiddlede "hard voor weinig" werkende person in elk geval).

maar elders lees je dat een p5 rev3 gewoon rond 2500 mag doen, ook al wijst iemand (2x zelfs) op een aanbod van p5 voor 1600.

Waar worden die dan aangeboden voor dat geld ?

Van deze MS50 was (is) wel de VCA kapot, dat kost ook zo'n 2 a 300 om te fixen.....

Kom op nog een hardnekkig probleem...reparatie ateliers die zichzelf god wanen...300eu voor een VCA reparatie...YEAH RIGHT

Om een MS20 of MS50 te repareren moet je haast gynaecoloog zijn.

Want omdat je eerst een klap knoppen en jack inputs moet verwijderen? toegegeven dat is een hoop werk...maar geen rocket science.

oh , is dat de bedoeling ?
ik neem altijd het speculum en de operatie pincetten mee van het werk ( van m'n buurman ) als ik een en ander wil bijsleutelen aan de ms20. alles via de kleine openingen aan beiderzijde

20 euro?,dan heeft ie snel alle knoppen eraf
maar 200 is inderdaad erg veel , dan moet iemand er al uren mee bezig zijn , wilt ie zo'n bedrag vragen.
zo ingewikkeld lijkt het me niet natuurlijk.
maar 1850 voor een 50 en 20, nou dat lijkt me een koopje ( om maar weer eens vooraan in de discussie te beginnen )

Aan de achterzijde van een MS50 zit ook een aardig stukje print. Het kost behoorlijk veel tijd om alle print er uit te halen. Volgens mij best veel kans op storting met al die draadjes. Zover ik weer is een Korg MS vrij goed te maken met betrekking op onderdelen.

MS20 is gewild en is al heel lang gewild mede door MS2000 en DS10. Ik vind 1500 voor een MS50 invm zeldzaamheid en om dat modulair tegenwoordig ook weer populair is een zeer nette prijs. Ze zijn wel eens voor minder verkocht de afgelopen jaren. Mijne had een deukje in de boven kant dus. Weet ook niet meer wat er voor gekregen heb :)

Back