Personaliseren van je gear

Hellgate

Nieuwkomer
Hoi allemaal,

ik hoop niet dat ik tegen wat regels inga hier (zo ja dan moet deze thread maar verwijderd worden door een mod) maar ik kwam deze site tegen

www.styleflip.com

hier kan je behoorlijk wat gear personaliseren.

just to let you guys know...

groet,
Hellgate

tja tis natuulk gewoon reclame(misschien die link FF weghalen)
maar je spullen aanpassen naar wat jij mooi vind of handig kan je ook zelf doen
ik heb mijn korg 500m helemaal vol stickers geplakt en de functie generator('t gele monster) heeft zwarte zebra streken gekregen dus is nu een gele zebra
mijn kawai 100F wil ik van een gepolijste traanplaat buitenkant voorzien(een omhulsel die met vilt om de houten kast zit, zodat ik die ook kan verwijderen)

maar omdaar andere mensen voor te betalen ben ik geen voorstander van
ik zou alleen instrument mods uitbesteden(want ik ben geen techneut)

tja tis natuulk gewoon reclame(misschien die link FF weghalen)
maar je spullen aanpassen naar wat jij mooi vind of handig kan je ook zelf doen
ik heb mijn korg 500m helemaal vol stickers geplakt en de functie generator('t gele monster) heeft zwarte zebra streken gekregen dus is nu een gele zebra
mijn kawai 100F wil ik van een gepolijste traanplaat buitenkant voorzien(een omhulsel die met vilt om de houten kast zit, zodat ik die ook kan verwijderen)

maar omdaar andere mensen voor te betalen ben ik geen voorstander van
ik zou alleen instrument mods uitbesteden(want ik ben geen techneut)

Ik zal nooit mn apparatuur personaliseren, daalt de verkoopwaarde nog meer imo.

Leuk onderwerp:)
Hier is voor mij verschil tussen synthesizers en gitaren.
Erg kort door de bocht misschien, maar zou het kunnen zijn dat synthesizers minder mekkelijk personificeerbaar zijn dan gitaren?
BB King noemde zijn gitaar Lucille en was daarmee in & keer klaar met personificeren.
Hij heeft er geen stickers of andere dingen voor nodig gehad.
Ik merk dat ik zelf ook de neiging heb gitaren te koppelen aan gebeurtenissen of personen die belangrijk zijn geweest in mijn leven.
Met synthesizers heb ik dat een stuk minder (enkele uitzonderingen daargelaten).

maar ja, gitaren rocken dan natuurlijk ook gewoon keihard

Ben je zeker ook eerst met (bas)gitaren begonnen. Daarna met toetsen, toen je wat ouder, minder sentimenteel, en gedesillusioneerd raakte.

nee andersom
eerst synths en drumcomputers
paar topsynths overgehouden
nu gitaren en bassen erbij :D

Mijn mpc60 heb ik zwart gespoten en toen een boemlauwe graff over de pads en screen gezet, jwt. 8~

Mwoah, een RS met carbon-look is toch wel geinig?

attachment.php

:)

Attachments

• rs7000cb.JPG
    rs7000cb.JPG
    42,5 KB · Bekeken: 89
m'n SL1200's wil ik nog wel een keer spuiten, maar synths enzo lekker orgineel laten hoor :)

Of de DSI Prophet08

attachment.php

8)

Attachments

• pink.jpg
    pink.jpg
    16,9 KB · Bekeken: 89

Oe dat klinkt wel vet!:okdan:

vroeger plakte ik om 1 of andere reden overal stickers op en deed er vanalles aan om mn gear er ruig uit te laten zien... tegenwordig ga ik meer voor het muziek maken :D

Om even seriues in te haken, mijn mpc heeft wel houten zijkantjes en persoonlijk vind ik Henkie veel mooier zo.

Back