• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

synths ruilen tegen Fender stratocaster

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

faceman

Stamgast
Ik weet dat de mods hier geen grote fan van zijn, maar ik zag het iemand anders ook doen dus misschien is het toch niet zo heel erg :engel:

Ik wil een heel mooie zo goed als nieuwe Fender Deluxe Stratocaster (nieuwprijs 1400 EU) van 4 jaar oud ruilen tegen synths die me wel iets zeggen.
Kleur is butterscotch blonde met parelmoeren slagplaat.
Reden: ik heb te veel gitaren en je kan nooit genoeg synths hebben :P

Synths:

- nord modular
- nord electro
- v-synth
- dx200
- dsi prophet
- ...
fender-american-deluxe-stratocaster-85486255.html

Bericht door een moderator:
Het heeft niets met fan zijn te maken maar met de forumregels. Een ruilvoorstel mag indien er een concrete ruil wordt voorgesteld (bijv Synth A voor Synth B ruilen) of als de ruilwaarde van het in te ruilen object wordt aangegeven. Aangezien je beiden niet doet verzoek ik je toch om aan deze voorwaarden te voldoen om verwijdering van je advertentie te voorkomen.

In dit geval zou het vermelden van een ruilwaarde dus voldoende zijn.

Ok, thanks mod!

Nieuwprijs is 1400 EU en aangezien deze gitaren hun waarde mooi houden vind ik 1000 EU een correcte ruilwaarde.
Altijd afhankelijk van welke mogelijke ruil natuurlijk.

Voor wie het allemaal wat te duur is: heb ook een min of meer een budgetversie van deze gitaar die weg mag.
Squier 70's stratocaster, nieuwprijs 375 EU, ruilwaarde 250 EU. Zeer degelijke gitaar in champagnekleur metallic.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back