Gezocht piano vsti eg ivorygalaxygarritan

Status
Please reply by conversation.

steppert

Nieuwkomer
beste mensen

Ik zoek voor op de pc een gesampelde piano. Eentje van de nieuwste generatie of een oudere die goedkoop geupdate kan worden.

Ik speel klassiek piano. Dus eentje zoals ivoryII, galaxyII,the grand3, garritan steinway

Heb je nog wat liggen wat je neit gebruikt,tegen een goede prijs. Dan laat het aub weten

alvast bedankt en een mooie dag

stephan

ik heb gelezen dat de synthogy ivory niet doorverkocht mag worden :P
Steinberg the grand wel. quantum leap ook niet dacht ik :P Wat vervelend allemaal, kost een hoop tijd alleen uit te vinden welke wel en niet mogen worden verkocht. De hebberts ;) ik heb met mijn uitkering geen geld om het allemaal nieuw te kopen en ze hebben allemaal hun fouten erin zitten, dat je er eigenlijk aan 1 niet genoeg hebt

ik heb nog een gem realpiano expander als iemand wil ruilen.

van pianoteq heb ik de demo uitgeprobeerd. Die is kwa spelen dynamiek prima, maar de klank is er nog net niet voor mij. De sprong van 2 naar 3 was wel enorm. dus die blijf ik zeker volgen. zou mooi zijn als je de resonance van pianoteq met de oudere piano samples van bv sampletekk of pmi , black grand en dergelijke zou kunnen verbinden. Maar ja dan heb je treupiano's waar ik ook de demo van heb uitgeprobeerd, die is het zeker niet voor mij.

op try-sound heb ik ook ivory en galaxy een beetje kunnen uitproberen. allebeide vrij goed, maar nog niet helemaal wat ik zoek. Maar degene die 100% is ,is er nog niet en tja daar heb je de echte piano voor. MAar daarom wilde ik ze ook liever tweedehands kopen voor minder.

Ik heb nu een tijdje garritans steinway pro. Maar als iemand nog een van de andere piano's wil door verkopen en ze doorverkocht mogen worden. Dan hou ik mij aanbevolen, grand3 of galaxy piano's bv.

Status
Please reply by conversation.
Back