Boss BR1180CD Recorder

phochos

Berliner School Artist
Ik heb mijn oude Boss BR8 ingeruild voor een Boss BR1180CD. Over het algemeen lijkt hij veel op de BR8, maar toch zou ik willen weten of er al meer mensen zijn die deze machine hebben gekocht. Daar er ook een ingebouwde CD-Recorder inzit, is het voor veel mensen denk ik een machine die zeker aan te raden is (prijs is bij Rockpalace en Feedback rond de 1000 euro).:W

Boss BR1180CD Recorder

Is er echt niemand die dit type gebruikt als opnamestudio?:confused:

Ik heb helemaal geen ervaringen met recorders. Ik ben wel benieuwd wat jij ervan vind...

Re: Boss BR1180CD Recorder

Origineel geplaatst door phochos
Is er echt niemand die dit type gebruikt als opnamestudio?:confused:

wel ooit met zijn voorganger gewerkt...tja wat valt er van te zeggen.....
Het is geen complete opname studio

Boss BR1180CD

Boss BR1180CD

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb helemaal geen ervaringen met recorders. Ik ben wel benieuwd wat jij ervan vind...

Ik heb in de jaren 80 van de vorige eeuw gewerkt met zowel Fostex als Tascam 4 sporen recorders. Werkte heel goed, alleen werd er veel ruis opgenomen. In de jaren 90 ben ik overgestapt naar work stations (synthesizers met opnamestudios ingebouwd). Sinds 1996 werk ik met digitale opnamestudios (Roland VS880, Boss BR8, nu Boss BR1180CD). Deze digitale studios werken echt te gek. Zeker de Boss BR8 heb ik enkele jaren met veel plezier gebuikt en heb hiermee meerdere cdr's opgenomen. Omdat de Boss BR1180CD dezelfde opnamestructuur heeft als de Boss BR8, zal ik deze zeker veel gaan gebruiken, daar er ook een 20 GB harde schijf ingebouwd zit (bij de BR8 was dit beperkt tot een ZIPdisk van 100 MB).:halleluja

Re: Re: Boss BR1180CD Recorder

Re: Re: Boss BR1180CD Recorder

Origineel geplaatst door bambamstudio
wel ooit met zijn voorganger gewerkt...tja wat valt er van te zeggen.....
Het is geen complete opname studio

Bambam,

Wat noem jij dan een complete opnamestudio? Volgens mij zit er toch voldoende in (ook effectprocessors)!

Boss BR1180CD

Boss BR1180CD

Origineel geplaatst door bambamstudio
Verwacht niet veel van die effecten.
Ik heb de fostex vf-16, das een vrij prof. hd recorder, maar de fx die erinzit vind ik niet zo veel.

Okee,

Gelukkig zitten er in mijn nieuwe Behringer UB2222FX-Pro mengpaneel voldoende effecten om te kunnen gebruiken.:W

Back