stijn
TaMaHaTa
Ik heb de afgelopen jaren nogal wat modules voor mijn modular gebouwd, sommige werken geheel, sommige deels en sommige helemaal niet.
Nu kan ik van een kitje met instructies nog wel wat nabouwen, maar als iets het dan niet doet ben ik al gauw verloren. Bij het repareren sloop ik eerder nog meer dan dat ik het maak Ik ben dus op zoek naar iemand die een aantal modules zou willen nakijken en repareren waar nodig, het liefst in de buurt van Utrecht.
Het gaat om de volgende modules:
CGS gated comperator , alles doet het behalve de output doet raar
CGS cynare, filter werkt niet naar behoren
Yusynth diode ladder filter, werkt helemaal niet
Ian Fritz Threeler, werkt nagenoeg niet
Ik hoop hier iemand te vinden zodat deze prachtige modules gewoon gezellig mee kunnen doen met de rest i.p.v. stof te vergaren!
Nu kan ik van een kitje met instructies nog wel wat nabouwen, maar als iets het dan niet doet ben ik al gauw verloren. Bij het repareren sloop ik eerder nog meer dan dat ik het maak Ik ben dus op zoek naar iemand die een aantal modules zou willen nakijken en repareren waar nodig, het liefst in de buurt van Utrecht.

Het gaat om de volgende modules:
CGS gated comperator , alles doet het behalve de output doet raar
CGS cynare, filter werkt niet naar behoren
Yusynth diode ladder filter, werkt helemaal niet
Ian Fritz Threeler, werkt nagenoeg niet
Ik hoop hier iemand te vinden zodat deze prachtige modules gewoon gezellig mee kunnen doen met de rest i.p.v. stof te vergaren!