Burp
[..]
Het gaat me aan mijn hart omdat ik erg veel plezier met haar heb beleefd, maar als de liefde voor een synth betekent dat ik haar meer dan een jaar lang niet aanraak, dan verdient ze beter ...
KORG MS20
In prima staat. Her en der wel wat kleine krasjes. En heel soms (als die te lang niet gebruikt is) wil een enkele potmeter bij het draaien wat kraken, maar nooit in rust.
Compleet met:
- handjevol patchkabels (allemaal getest)
- de fantastisch mooie originele handleiding!! (wel wat plakband en koffievlekjes van vorige eigenaar)
€ 1050,-
Kenton Pro Solo
De perfecte MIDI-CV voor de MS20. In perfecte staat, met 2 kabeltjes (gate en CV).
€ 150,-
Bij voorkeur in één koop, samen voor: € 1150
De MS20 stuur ik niet op. Dus te testen en op te halen in Utrecht.
NB Geen ruilvoorstellen, behalve als iemand een MS20 filterclone (bv de Frostwave Resonator) wil ruilen (en bijbetalen).
KORG MS20
In prima staat. Her en der wel wat kleine krasjes. En heel soms (als die te lang niet gebruikt is) wil een enkele potmeter bij het draaien wat kraken, maar nooit in rust.
Compleet met:
- handjevol patchkabels (allemaal getest)
- de fantastisch mooie originele handleiding!! (wel wat plakband en koffievlekjes van vorige eigenaar)
€ 1050,-
Kenton Pro Solo
De perfecte MIDI-CV voor de MS20. In perfecte staat, met 2 kabeltjes (gate en CV).
€ 150,-
Bij voorkeur in één koop, samen voor: € 1150
De MS20 stuur ik niet op. Dus te testen en op te halen in Utrecht.
NB Geen ruilvoorstellen, behalve als iemand een MS20 filterclone (bv de Frostwave Resonator) wil ruilen (en bijbetalen).