Gezocht: iemand die nog Cubase VST 3 op pc draait

MikeJarod

ziet ze vliegen
PC. Ik heb wat oude tracks in het .all formaat van (voor?) Cubase VST3. Afgezien dat ik al jaren geen Cubase meer gebruik, is dit formaat niet meer compatible met Cubase 4 of 5. Ik wil die tracks opnieuw kunnen openen in een nieuwe versie van Cubase. Maar die oude versie installeren op mijn Windows 7 machine krijg ik niet voor elkaar, ik denk ook niet compatible.

Ik zoek iemand met Cubase VST3 die voor mij een paar .all files om kan zetten naar .cpr files zodat ik ze weer in kan lezen in een nieuwere versie.

Ja okey, Ik kan wel is proberen... :)

Cubase 5 Ess gebruik ik,
en cubase VST staat ook nog in m'n backup dir...
'k Werk onder XP SP2

Jep thanks die had ik gelezen voordat ik hier postte. Die versies krijg ik dus niet aan de praat onder Windows 7, vandaar de vraag :)

edit: bedankt Stephen voor de moeite van het omzetten! Heb ze nog niet geprobeerd maar doe ik vanavond.

edit2: ik zie dat ik niet helemaal duidelijk was trouwens. In plaats van VST3 bedoel ik SX3/SL3.

Ik draai Cubase VST/32 op Win7, werkt prima hoor.

sx3 is gratis te dwonloaden voor geregistreerde gebruikers, "run as admin" en werkt prima!

en dan kun je sx files ook gewoon importeren hoor in cubase 4 . so, kijk

klopt, SX leest zowel .ALL als .CPR files, heb ik ook gebruikt om al m'n oude projecten te converteren, eenmalig ff allemaal openen en opslaan als project en klaar.

alleen eventuele meerdere uitgangen toewijzen neemt hij niet automatisch over, voor de rest gaat het als een fluitje van een cent.
sl/sx versies krijg / kreeg je er gewoon bij ter downloading als je cubase 4 ( of 5 , 6) kocht/koopt

Back