• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg X2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

snitch

°⧭°
Korg X2 76-toetsen workstation uit de M1 stal, met prima bruikbare (want heb ik ook gedaan) orgels, piano, strings en leads. Natuurlijk ook gewoon een fijn controllerkeyboard met kwalitatief goed klavier, zeker vergeleken met de kansloze flutklaviertjes van veel synths tegenwoordig.

Redelijk makkelijk te doorgronden, met alles wat je van een Korg werkstation anno 1993 mag verwachten ! :D

Hij gaat weg voor 200 euro, of een leuke ruil, iets in de module hoek ofzo.

Af Den Haag / Voorburg, of ik rijd hem even langs voor een paar euro benzingeld, omgeving Den Haag / Leiden / Rotterdam.

Oh hij is 100% in orde en in nette staat, paar krasjes, maar niets opvallends. Probleemloze aanschaf dus.

Increment knopje moet wat harder worden ingedrukt, blijkt, maar werkt wel gewoon.

Dan doe ik hem aan 180 eu, bodemprijsje !

x2.gif

Deze is er nog.

Ik zet hem op 165 euro. Dat is een KOOPJE, dames en heren.

Los van de te verwachten Korg wishy wooshy heldere, mooi, jadajada pads heeft dit echt een bruikbaar orgel - natuurlijk niet té veel bij voorstellen, maar hij heeft een dikke maand als stand-in voor mijn Roland VK-7 gediend, en ik heb geen klachten gehad (behalve van mezelf).

Strings zijn heel erg netjes.

Rhodes is... nou ja, voor weinig centjes helemaal niet verkeerd.

Fijne leads.

Fijn klavier van vóór de oorlog, de oorlog die er blijkbaar toe heeft geleid dat 99% van klavieren op synths k*t met peren is geworden.

Relatief licht.

Nog steeds af Den Haag / Voorburg, of ik rijd hem even langs for a fistful of euro's extra, zolang het niet té ver van de beschaving (Den Haag dus:maffia: ) is.

Ruil: alles wat compact is en geluid maakt, geluid mooi maakt, of geluid (mooi) kapot maakt.

N.B. Je moet het increment (+) knopje goed 'recht' indrukken, werkt wel, maar voor de volledigheid. Geluiden selecteren is toch handiger met de numerieke pad (geen enter nodig), dus geen big deal.

Koop ging niet door na reservering, SCHOP! :stupid

Ook nog steeds te ruil.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back