D3200 pointer zit vast

Hansie

Ingeburgerd
Beste allemaal,
Ik heb sinds korte tijd een Korg D3200 recorder met marktplaats garantie. Wanneer de D3200 een aantal minuten aanstaat en ietsje warm is geworden gaat de pointer (muis) naar de linkerbovenhoek en blijft daar vast zitten. Rebooten heeft geen zin, echter wanneer ik de D3200 een tijdje niet gebruikt hebt zit er weer beweging in de muis totdat hij weer opgewarmd is en hij zit weer vast.
Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn en hoe dit te verhelpen?
Bij voorbaat dank,
Hans

Ik herken dit probleem niet en wilde je al naar een ander forum verwijzen, maar zag dat je daar je vraag ook al geponeerd hebt. Op Korgforums kan ik geen bericht vinden waarin dit probleem wordt genoemd.

Misschien uiteindelijk een mailtje naar de importeur of Korg?

Bedankt voor je reactie. Ik heb de vraag inderdaad elders ook uitstaan, maar daar krijg ik geen reactie, wel vond ik daar iemand die precies hetzelfde probleem had maar hij reageert helaas niet en een oplossing staat er niet bij. Hopelijk kan iemand hier mij verder helpen.
Gr,
Hans

Weet iemand de naam van de Korg importeur Nederland ? Of weet iemand waar ik een D3200 kan repareren omgeving A'dam?
Bij voorbaat dank,
Hans

Bedankt voor jullie antwoord. Met Marktplaats garantie bedoelde ik dus eigenlijk dat er geen garantie op het apparaat zit. ;{
Ik was al eerder op de voerman site geweest, maar deze site geeft steeds under construction met prijslijsten voor nieuwe produkten. Ik zal ze wel een email sturen.
Gr,
Hans

Mmm, het lijkt erop dat Voerman geen emails leest of beantwoord nu hun site under construction is. Inmiddels heb ik mijn vraag hier en daar uitstaan, maar tevergeefs. ;{

Back