Tukker SyntherKloas Lid sinds 21 juli 2007 Berichten 1.352 5 Maart 2011 #2 Hypnotisch, chaotisch en mij te vreemd.
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 5 Maart 2011 #3 mooi die flikker lampjes, helemaal te flippen! maar ik moest wel ff het volume muten...
RodmanSan De BroekWapperBassenMan Lid sinds 16 juli 2008 Berichten 1.185 Locatie mijn hok in E-Troid 5 Maart 2011 #4 Ik kan er niks van bakken.
Tukker SyntherKloas Lid sinds 21 juli 2007 Berichten 1.352 5 Maart 2011 #5 Iets meer straightforward en kommersjeel, eens kiek'n wat 't wurdt?. Heeft de Tenori-On ook filters?.
Iets meer straightforward en kommersjeel, eens kiek'n wat 't wurdt?. Heeft de Tenori-On ook filters?.
Mk II Fris Gewassen Lid Lid sinds 8 september 2002 Berichten 1.241 Locatie mvhl 5 Maart 2011 #6 Heeft de Tenori-On ook filters? Zie meer... neen. presets (= PCM waveforms) waarvan een beperkt aantal te veranderen is door nieuwe sounds in te laden.
Heeft de Tenori-On ook filters? Zie meer... neen. presets (= PCM waveforms) waarvan een beperkt aantal te veranderen is door nieuwe sounds in te laden.
hand klap ka Ouwe rot Lid sinds 31 juli 2005 Berichten 610 6 Maart 2011 #7 Tukker schreef: Iets meer straightforward en kommersjeel, eens kiek'n wat 't wurdt?. Heeft de Tenori-On ook filters?. Zie meer... tis van een album in progress, daar staan ook wel wat meer straightforward tracks op zie hieronder. Hij heeft geen filters wel bruikbare reverbs choruss en flangers.
Tukker schreef: Iets meer straightforward en kommersjeel, eens kiek'n wat 't wurdt?. Heeft de Tenori-On ook filters?. Zie meer... tis van een album in progress, daar staan ook wel wat meer straightforward tracks op zie hieronder. Hij heeft geen filters wel bruikbare reverbs choruss en flangers.