Roland SH-2 gezocht

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe8

Gedeactiveerd account
Ik ben dus op zoek naar een Roland SH-2.
Moet in goede staat zijn.

Ko van modelessfactory in Japan ken ik.
Ik heb al 3 synths van hem gekocht.
Ik wil eerst uitkijken om één in België of Nederland te vinden om transportkosten en ongelukken omwille van nonchalante koerierdiensten te vermijden...

Toch bedankt voor de reactie!!

Ko van modelessfactory in Japan ken ik.
Ik heb al 3 synths van hem gekocht.
Ik wil eerst uitkijken om één in België of Nederland te vinden om transportkosten en ongelukken omwille van nonchalante koerierdiensten te vermijden...

Toch bedankt voor de reactie!!

Bert, hoe zit het eigenlijk met invoerrechten/btw/douane als je een 2e hands synth uit Japan koopt?

inklaren door het postbedrijf en btw betalen over het gehele bedrag.....dus ook over de transportkosten etc.

Vast wel, maar dat betaalt een japanner aan zijn Jan-Kees de Jagel als hij iets KOOPT. Als JIJ iets van buiten de EU koopt betaal JIJ het BTW tarief dat in Nederland geldt (+inklaringskosten+invoerrechten). Komt bij elkaar neer op ongeveer 25% van de opgegeven waarde+verzendkosten.

Bij mijn laatste aankoop uit Japan heb ik bijna 200€ invoerkosten moeten betalen op een synth van 900$.
Duur dus; belgische douane...
Die 900$ was synth inclusief verzending met EMS.

gewoon aan de verkoper vragen of hij hem voor een laag bedrag op kan geven. heb ik ook gedaan met verschillende aankopen. ook o.a. vanuit japan.

Status
Please reply by conversation.
Back